اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

مرحله دوم ثبت نام یکپارچه خودرو فردا آغاز می شود

سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم ثبت نام یکپارچه خودرو فردا شنبه 25 تیر آغاز می شود.

مرحله دوم ثبت نام یکپارچه خودرو فردا آغاز می شود

امید قالیباف در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مرحله دوم ثبت نام یکپارچه خودرو، روز شنبه 25 تیر از ساعت 17 به مدت سه روز آغاز می شود.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: ناظر قرعه کشی، «سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان» است که با مجری قرعه کشی برای شروع ثبت نام در تاریخ 25 تیر به توافق رسیده است و قرار است خودروسازان نیز آگهی عرضه خود را در پایگاه های اطلاع رسانی خود منتشر کنند.
قالیباف افزود: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، مجری قرعه کشی را موظف به ارتقاء ضرایب ایمنی کرده و این شرکت تمام تاییدیه های لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ کرده است.
سخنگوی صمت گفت: نتایج قرعه کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته، اعلام می شود و دلیل این زمان، تطبیق اطلاعات و داده های ثبت نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن است.
امید قالیباف افزود: شرایط ثبت نام در دومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند مرحله اول است و سهمیه خودروی طرح جوانی جمعیت نیز در این مرحله اعمال می شود.
وی در خاتمه گفت: بر فرایند ثبت نام، قرعه کشی و اعلام نتایج، علاوه بر سازمان حمایت سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی نظارت دارند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول