اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جباری خواستار ارتقای برخی نمایندگی‌های آموزش و پرورش در هرمزگان شد

زیبنده نیست بخش‌های حوزه مرکزی بندرعباس، بندر خمیر و جزیره قشم با قریب به 35 تا 40 سال سابقه‌ی نمایندگی آموزش و پرورش، کماکان به صورت نمایندگی اداره شوند.

جباری خواستار ارتقای برخی نمایندگی‌های آموزش و پرورش در هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم هرمزگان در خانه‌ ملت، طی نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف نمایندگی‌های آموزش و پرورش دربخش مهران و بخش‌های شهرستان بندرعباس و خمیر از جمله رویدر با قریب به چهل سال سابقه نمایندگی و نیز تخت و قلعه قاضی شد که دارای چند ده سال سوابق نمایندگی بوده و همچنین بخش طبل (حرا) که با چند سال سابقه ایجاد بخش هنوز نمایندگی آموزش و پرورش برای این بخش بزرگ و باطرفیت مصوب و ایجاد نشده است.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش به ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالای علمی، فرهنگی و اجتماعی مناطق فوق اشاره کرد و افزود: این مناطق از جمعیت دانش آموزی بسیار بالاتر از نصاب ایجاد اداره برخوردارند.

وی با بیان پراکندگی و گستردگی این بخش‌ها و فاصله‌ی بخش‌هایی چون رویدر تا مرکز شهرستان، تأکید کرد که فرهنگیان و دانش آموزان هرمزگانی شایسته‌ی بهترین‌ها هستند و معطلی قریب به چهل سالگی نمایندگی‌ها وعدم ارتقاء آنان به اداره  و همچنین عدم ایجاد نمایندگی دربخش حرا(طبل)باوجودبیشترازپنج سال ازایجادبخش  مذکور با هیچ عذر و توجیهی پذیرفته نیست.

در دیدار اخیر تعدادی از فرهنگیان شهرستانهای بندرعباس، خمیر و قشم بطور جداگانه با احمدجباری نماینده مردم هرمزگان در مجلس، خواستار پیگیری ایشان راجع به استقرار ادارات و نمایندگی آموزش و پرورش در برخی از این مناطق شده بودند.

در دیدارهای فوق به نگاه توسعه محور جباری به آموزش و پرورش از جمله ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش جناح به اداره با سابقه بسیار کم 5 ساله و نیز ایجاد نمایندگی آموزش وپرورش لمزان تنها با گذشت یک سال از ایجاد بخش مهران به مرکزیت لمزان  اشاره شد. اقدامات فوق نزد فرهنگیان و حتی مدیران و متولیان آموزش و پرورش به عنوان اقدامی ماندگار در توسعه‌ی آموزش و پرورش استان هرمزگان ثبت شده است.

به تازگی با پیگیری‌های احمد جباری، مقدمات ارتقای نمایندگی آموزش وپرورش بخش مهران( لمزان) به اداره نیزفراهم شده است.

انتهای پیام/3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول