اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برترین‌های دهمین جشنواره بین‌المللی «دف نوای رحمت» معرفی و تجلیل شدند

دهمین جشنواره بین‌المللی دف‌نوازی «دف نوای رحمت» با معرفی و تجلیل از گروه‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های دهمین جشنواره بین‌المللی «دف نوای رحمت» معرفی و تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی «دف نوای رحمت» ظهر امروز با حضور استاندار کردستان در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

در این مراسم از بیژن کامکار، هادی منتظری، مسعود حبیبی، احمد خاک‌طینت و علیرضا غوثی داوران بخش نهایی این جشنواره تجلیل شد.

گروه کسنزانی به سرپرستی حسن عبدالکریم از اقلیم کردستان عراق و گروه موسیقی نوای خراسان از کشور افغانستان در بخش بین‌الملل تجلیل شدند.

دونوازی شمشال و دف محمد قهرمان‌نژاد از بوکان و دونوازی دیوان و دف به سرپرستی سامان قادرپور از سردشت آذربایجان غربی و گروه‌نوازی گروه غوغا به سرپرستی شایان آدینه‌ساز از خراسان جنوبی تجلیل‌شدگان بخش ویژه دهمین جشنواره دف‌نوازی دف نوای رحمت بودند.
 
سیما رضایی از یزد، فاطمه رباط‌جزیی از مشهد و شیما ممیز از اصفهان به ترتیب در رشته تک‌نوازی بخش بانوان رده سنی نوجوانان مقام‌های سوم، دوم و اول را به خود اختصاص دادند.

در رشته تکنوازی رده بزرگسالان، شقایق امیری از ماهشهر خوزستان رتبه سوم  را از آن خود کرد، نسیم امیری از کرمان حائز رتبه دوم شد و مقام اول این بخش هم به نگار فتحی از اصفهان رسید.

در بخش تک‌نوازی آقایان رده سنی نوجوانان هم امیررضا بیات از زنجان سوم شد، پارسا مرادی از کردستان به مقام دوم رسید و حمیدرضا توکلی از مازندران حایز رتبه اول شد.

در بخش تک‌نوازی بزرگسالان، محمد مرادی و مبین حسینی‌نزاد از کردستان مقام‌های سوم و دوم را کسب کردند و محمد فتحی از مازندران به رتبه اول دست یافت.

در بخش گروه‌نوازی، گروه جانان به سرگروهی غزل میرزادی از خوزستان مقام اول را کسب کرد، مقام دوم به گروه اوین مریم گل‌سرخی زاده از یزد رسید و گروه میم به سرگروهی مصیب میرادی از فارس مقام سوم را کسب کردند.

در بخش مولودی‌خوانی نیز، گروه اخوان به سرپرستی حمید وکیلی از کردستان حائز مقام اول شد، مقام دوم بصورت مشترک به گروه زارک از کردستان و گروه بیدل از خراسان رضوی رسید و گروه بیداد خراسان شمالی نیز مقام سوم این بخش را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول