اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خادم‌پور:باشگاه پاسپورتم را خواست اما درخواست جدایی دادم/ قراردادم در حد استقلال و توانایی‌ام نیست

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی به سبک بازی من علاقه‌مند است و باشگاه هم پاسپورتم را خواسته بود اما ترجیح دادم برای آینده فوتبالی‌ام به تیم دیگری بروم.

خادم‌پور:باشگاه پاسپورتم را خواست اما درخواست جدایی دادم/ قراردادم در حد استقلال و توانایی‌ام نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز لیستی 7 نفره به عنوان بازیکنان مازاد استقلال منتشر شد که گفته می‌شود این بازیکنان با نظر ساپینتو از لیست فصل جدید استقلال خط خورده‌اند. گفته می‌شود رضا آذری، امین قاسمی‌نژاد، آرش داجلیری، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده، زکریا مرادی و فردین رابط بازیکنانی هستند که در تمرین صبح امروز حاضر نشده‌اند و با توجه به اینکه ممکن است تیم به زودی راهی ترکیه شود، غیبت این نفرات به معنی حضورشان در لیست خروجی سرمربی پرتغالی است.

سینا خادم پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این موضوع اظهار داشت: نمی‌دانم چرا اینطور خبر می‌زنند؟ واقعیت این است که با تمدید قرارداد سیلوا و غلامی و همچنین بازگشت مرادمند، با کادرفنی صحبت کردم. ساپینتو به من علاقه‌مند است. او در بازی درون تیمی پنجشنبه فقط به من سه نیمه بازی داد. تیم ما هم سه بر یک برنده شد. عملکرد خیلی خوبی داشتم اما با توجه به تعداد بازیکنان در خط دفاعی، خودم درخواست جدایی دادم.

وی افزود: بعد از بازی دوستانه هم درخواست دادم. در یک پست باید حداکثر 4-3 بازیکن باشد نه 7-6 نفر. به همین خاطر درخواست جدایی دادم. با اینکه سرمربی من را می‌خواست و باشگاه هم پاسپورتم را خواسته بود اما ترجیح دادم برای آینده فوتبالی‌ام به تیم دیگری بروم. من می‌توانم هم مدافع و هم هافبک بازی کنم اما ساپینتو در این یک هفته از من در خط دفاعی استفاده کرد.

بازیکن تیم استقلال گفت: من بازیکن بزرگسال هستم اما قراردادم، یک قرارداد بازیکن پایه و زیر 23 سال است. درخواست‌هایی داشتم که دیدم باشگاه در مورد آن‌ها 50-50 است. من هم تصمیم گرفتم امروز به تمرین نروم. از بازیکنان دیگر خبر ندارم. شاید با آن‌ها تماس گرفته باشند اما با من تماسی نگرفته‌اند که بگویند در لیست خروجی هستم.

خادم‌پور تصریح کرد: برخی رسانه‌ها هر هفته نام 5 نفر را منتشر می‌کردند اما اسم من نبود و الان اسم من اضافه شده است. این‌ها بازی‌هایی است که انجام می‌دهند. به چه قیمتی؟ این‌ها همه شایعه است. من که بازیکن پایه نیستم. با این پولی که به من می‌دهند هیچ کسی در استقلال نمی‌ماند. نمی‌توانم با این پول ذخیره بازیکنی باشم که 15 میلیارد می‌گیرد و از نظر فنی هم شاید من بهتر باشم. عزت نفس و اعتماد به نفسم کجاست؟ به هر قیمتی هرجایی نمی‌مانم.

وی افزود: شاید چون با وجود ترافیک در خط دفاع درخواست جدایی داده‌ام، از اسم من سو استفاده شده، حتما در این مورد از طریق وکیلم پیگیری و برخورد می‌کنم. من هوادار این تیم هستم. با وجود این ترافیک هم از هیچ رقیبی نمی‌ترسم اما خواسته‌هایی هم دارم. گفتم باید بتوانم در ترکیب اصلی بازی کنم. از اول تمرینات ساپینتو من را در خط دفاع گذاشت. به سبک بازی من هم خیلی علاقه‌مند بود. فیلم‌های بازی را دیده و در تمرینات هم بازی من را دید ولی با عقلم جلو می‌روم. قراردادم در حد استقلال و توانایی‌ام نیست. با این شرایط درخواست جدایی دادم. بعضی سایت‌ها شیطنت می‌کنند و این زشت است. دو سال از قرارداد من مانده و همین الان اگر قراردادم را درست کنند و شرایطی مهیا شود که بتوانم فیکس بازی کنم، در خدمت تیم هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول