اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

10 تن کالای غیرمجاز و غیراستاندارد در زاهدان امحا شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان از کشف و امحای 10 تن کالای غیرمجاز و غیراستاندارد در زاهدان خبر داد.

10 تن کالای غیرمجاز و غیراستاندارد در زاهدان امحا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت محمد قاسمی در حاشیه امحا 10 تن کالای غیرمجاز در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با اشراف دقیق اطلاعاتی و رصدهای شبانه روزی که از سوی دستگاه مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان انجام شد حدود 10 تن انواع کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان افزود: این کالاها شامل انواع البسه، کیف و کفش، اقلام خوراکی و سیگار بود که با حضور نمایندگان دادستانی، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان امحاء و با متخلفان نیز برخوردهای قاطع قضایی صورت گرفت.

وی ارزش این کالا بالغ بر 5 میلیارد ودویست میلیون ریال برآورد شده است که در راستای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری که می فرمایند اجناس قاچاق را در مقابل چشم همه آتش بزنید معدوم شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول