اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| بهینه‌سازی آنتن‌دهی اینترنت همراه در روستای پیربلوط انجام شده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: اپراتور ایرانسل مدعی شده که بهینه‌سازی آنتن‌دهی اینترنت همراه را تا آنجایی که ممکن است در روستای پیربلوط انجام داده و گزارش آن را به ما ارائه کرده است.

فارس من| بهینه‌سازی آنتن‌دهی اینترنت همراه در روستای پیربلوط انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، با ثبت سوژه «نبود اینترنت همراه و سیار در روستای پیر بلوط» در سامانه فارس من خبرنگار این رسانه مشکل را پیگیری کرده است.

پیگری اول از رئیس شورای پیربلوط و تشریح مشکلات این روستا به واسطه نبود اینترنت بود(اینجا) در پیگیری دوم مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری اوضاع روستا و اقدامات انجام شده را تشریح کرد و از وضعیت خوب آنتن‌دهی خبر داد( اینجا).

اما در پیگیری سوم فیلمی از اهالی روستای پیربلوط به دست ما رسید که سرعت اینترنت را در حد ۴ بیت نشان داد (اینجا)، از آنجایی که مشکل سرعت اینترنت هنوز حل نشده است لذا پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد که جزئیات پیگیری جدید را در ادامه می‌خوانید.

مرتضی بلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اپراتور ایرانسل مدعی شده که بهینه‌سازی آنتن‌دهی را تا آنجایی که ممکن است در روستای پیربلوط انجام داده است و گزارش آن را به ما ارائه کرده، اما ما تنها به گزارش استناد نکرده‌ایم و آنتن‌دهی روستا از طریق تنظیم درایوتست در حال کنترل است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری افزود: با این بهینه‌سازی ۷۵ تا ۸۰ درصد مشکل اینترنت اهالی روستا حل می‌شود و سیستم آنتن‌دهی پوشش بیشتری پیدا می‌کند.

وی در پایان گفت: تا اعلام نشدن نتیجه نهایی تست نمی‌توانیم به صورت قطعی در خصوص حل شدن مشکل روستا نظر دهیم و اهالی روستا می‌توانند تا نهایی شدن جواب تست به صورت شخصی نیز آنتن‌دهی را کنترل و نتیجه را به ما اعلام کنند تا با جواب تست‌ها سنجیده شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول