اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

سازمان سنجش کوتاه آمد/ کنکور 1402 براساس مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود

سازمان سنجش کوتاه آمد و طی بیانیه‌ای اعلام کرد کنکور 1402 براساس مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

سازمان سنجش کوتاه آمد/ کنکور 1402 براساس مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: « باتوجه به ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) مصوب جلسه 1401/03/17 شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تاریخ ۲۵ تیرماه سال جاری ابلاغ شده است و نظر به اینکه در ماده ۱۰ مصوبه مذکور اعلام شده است که از تاریخ تصویب لازم الاجراست. ضمن عرض پوزش از کلیه داوطلبان عزیز و والدین محترم آنان، به استحضار می رساند آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ براساس مصوبه فوق الذکر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود. جزئیات فنی و اجرایی این آزمون پس از تصویب در شورای سنجش و پذیرش دانشجو اطلاع رسانی خواهد شد.»

به گزارش فارس، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور چندی قبل با تاکید بر اینکه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دیر به سازمان ابلاغ شده و نمی توان داوطلبان کنکور را بلاتکلیف نگه داشت، گفت: طبق قانون روند برگزاری کنکور سالانه است و روز ۱۵ تیر آخرین فرصتی بود که می‌توانستیم اطلاع رسانی برای برگزاری آزمون سال آینده را داشته باشیم.

وی تاکید کرده بود که کنکور ۱۴۰۲ براساس قوانین و مصوبات کنکور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت 25

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول