اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی

شهر رویان مازندران با نزدیکی به دریای خزر و باتوجه به اینکه بین شهرهای نور و نوشهر قرار گرفته از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی مشترک این دو شهر برخوردار است.

خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی

به همین منظور خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی یکی از بهترین و امن‌ترین راه‌ها برای تحقق رویای زندگی در بهترین موقعیت مکانی و لذت زندگی در مدرن‌ترین ساختمان و همچنین رسیدن به آرامش در یک طبیعت زیبا و بکر است.

یکی از ویژگی‌های خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی استفاده از هوای مطبوع و سالم شهر رویان است و باتوجه به وجود اقلیم و آب و هوای معتدل و مرطوب این شهر عموما پاییزهای بارانی و تابستان‌های گرم و شرجی دارد. در نتیجه مرطوب و معتدل بودن این شهر تنوع گونه‌های گیاهی و درختان آن بسیار زیاد شده است که این نیز یکی از نکات بارز و قابل توجه افراد برای حضور در این شهر است.

علاوه بر نکته مهم ذکر شده باید به این مورد هم اشاره کرد که شهر رویان مازندران از نظر تولید محصولات کشاورزی هم بی‌نظیر است و از محصولات کشاورزی متعددی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع برنج، گردو، سیب، کیوی، پرتقال، عسل، هلو، روغن، کلزا و انواع سبزیجات اشاره کرد. همین تنوع بی‌نظیر محصولات کشاورزی یکی از مواردی است که باعث می‌شود تا عده‌ای به خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی روی بیاورند.

خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی

یکی از نکات بسیار قابل توجه پروژه چشم‌نواز شهر رویان بهره گرفتن از نیروهای بومی شهر است که این مطلب نشان دهنده دغدغه‌مندی این گروه سازنده برای ایجاد اشتغال و پرداختن به وظیفه اجتماعی خطیر است که با کمک افراد بومی و متخصصان ایرانی و اروپایی خود یکی از زیباترین، بهترین، مدرن‌ترین و منحصر به فردترین ساختمان‌های شهر رویان مازندران را خلق کرده‌ است.

مقاومت سازه‌های ری‌روبی

ری‌روبی با بهره‌گیری از بهترین، لوکس‌ترین و مدرن‌ترین متریال‌های روز دنیا یک اثر ماندگار خلق کرده است. یکی از متریال‌های کار شده در این سازه بهترین بلوک سیمانی سبک لیپر است که از جمله ویژگی‌های مهم و بارز آن‌ می‌توان به عایق صوت و حرارت، مقاومت در برابر آتش و همچنین کاهش آسیب‌پذیری ساختمان‌ و ساکنین در برابر انواع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله اشاره کرد که این ویژگی مهم خیال مشتریان را از خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی راحت می‌کند.

امنیت و آرامش در ساختمان‌های ری‌روبی

ری‌روبی برای بالا بردن کیفیت و آرامش خاطر ساکنین نیز از بهترین برند آسانسور یعنی فوجی (FUJI) و همچنین برای امنیت بیشتر ساختمان از پنل‌های آسانسور شرکت مدیا (MEDIA) استفاده کرده است که برای ورود و خروج‌ها می‌توان سطح دسترسی مشخص کرد.

امنیت و آرامش خانواده یکی از اصول اساسی و مهم خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی بوده است که به همین منظور در انتخاب بهترین برند درب ضد سرقت و قفل هوشمند علاوه بر حفظ امنیت بالا، لوکس بودن و زیبایی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های قفل هوشمند استفاده شده در آپارتمان شهر رویان مازندران می‌توان به قابلیت ثبت اثر انگشت، ثبت رمز ورود، ثبت ریموت کنترل، ثبت کارت و تگ، کلید مکانیکی جهت مواقع ضروری و قابلیت اتصال به Gateway اشاره کرد.

در سایر بخش‌های ساختمان لوکس رویان و به منظور آسودگی خیال از خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین کلید و پریز، جدیدترین و زیباترین کابینت‌های روز دنیا و بهترین یراق آلات درب و پنجره استفاده شده است.

از طریق روش‌های مختلف با گروه ری‌روبی در ارتباط باشید تا به کمک کارشناسان متخصص، در تمام طول شبانه روز از مشاوره رایگان بهره ببرید.

بهترین و کامل‌ترین آب‌بندی در سازه‌های ری روبی

یکی از مباحث مهم و مورد توجه ساختمان‌ها آب بندی است که اخیراً مستلزم توجه بیشتری شده است. یکی از نگرانی‌های اصلی و همیشگی یک سازنده این است که مطمئن شود رطوبت ناخواسته وارد ساختمان نمی‌شود و دیوارها به دور از هرگونه رطوبت، نشت و تراوش باقی می‌مانند. نگرانی از بابت نم و رطوبت سازه برای افرادی که خواهان خرید آپارتمان در رویان مازندران هستند نیز مانند سایر شهرهای شمال کشور وجود دارد.

به همین منظور در پروژه ساختمانی رویان استان مازندران گروه ساختمانی ری‌روبی باتوجه به لوکیشن پروژه و موقعیت مکانی که دارد آب بندی به صورت کامل و باتوجه بیشتر انجام شده است و با این آب بندی کامل خیال خریداران از خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی راحت خواهد بود که به هیچ وجه با مشکل این چنینی مواجه نخواهند شد.

روف گاردن جذاب با منظره فوق‌العاده

یکی دیگر از ویژگی‌های ساختمان ری‌روبی روف‌گاردنی جذاب با منظره فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیر است که خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی را برای شما لذت بخش می‌کند. (روف‌گاردن یا گرین‌روف فضای سبزی است که در سطح بالای ساختمان‌های مسکونی، صنعتی و تجاری و به منظور تفریح، فضای بازی، سایه و پناهگاه، تولید غذا، کنترل دما، بهبود معماری و ایجاد محیط مناسب زندگی برای پرندگان طراحی می‌شود.)

علاوه بر زیبایی و ایجاد فضای تفریحی، از نکات بسیار مهم استفاده از روف‌گاردن در پروژه رویان می‌توان به این نکته اشاره کرد که از طریق جذب گرما به جای بازتاب آن و تامین عایق طبیعی برای ساختمان،‌ هزینه‌های انرژی کاهش می‌یابد.

دفترچه فنی ساختمان های ری‌روبی

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب تمام پروژه‌های گروه ساختمانی ری‌روبی که با خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی نیز از آن بهره‌مند خواهید شد؛ دفترچه فنی ساختمان است که در آن تمام مشخصات و اطلاعات مربوط به ساختمان اعم از متریال‌های به‌کاررفته، تمام پلان‌ها و طراحی‌ها و موارد اجرایی در ساختمان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جاذبه‌های گردشگری و تفریحی

علاوه بر تمام نکات ذکر شده این شهر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری برخوردار است که از جمله این مناطق زیبا و بکر می‌توان به پارک جنگلی رویان، آبشار پری او یا آب پری، آبشار حرام او، پارک جنگلی کشپل، کلیسای مقدس آنتوان، آبشار کپ و مجتمع تفریحی رویان اشاره کرد و شما به راحتی با خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی می‌توانید از تمام این امکانات گردشگری و تفریحی زیبا بهره‌مند شوید.

شهر رویان یکی از شهرهای چشم‌نواز، دیدنی و با طبیعتی بکر در استان مازندران است و شما برای سکونت در این شهر زیبا می‌توانید با خرید آپارتمان در رویان از شرکت ری‌روبی از لوکس ترین ساختمان رویان که با تخصص و تجربه کارشناسان و همچنین استفاده از بهترین و به‌روزترین متریال‌های روز دنیا خلق شده است، بهره ببرید.

دریافت مشاوره برای خرید لوکس ترین آپارتمان ها در رویان

گروه ساختمانی ری‌روبی از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی کار خود را در ایران به عنوان همکار و شریک تجاری معتبرترین برندهای اروپایی در حوزه ساخت و ساز آغاز کرده و همچنین به عنوان سرمایه‌گذار و مجری در پرژه‌های ساختمانی خود را معرفی کرده است و از زمان تاسیس تا به امروز در این حوزه فعالیت مستمر دارد. ری‌روبی با کمک به‌روزترین و حرفه‌ای‌ترین فناوری‌ها، تجهیزات، بهترین متریال وارداتی و با استفاده از کارشناسان و متخصصان ایرانی و اروپایی در تمام حوزه‌های طراحی، ساخت و فروش فعالیت دارد.

شما می‌توانید با بازدید از وب‌سایت WWW.REYRUBI.COM یا صفحه اجتماعی به آدرس reyrubi.residence  از آخرین خدمات و مطالب گروه ری‌روبی دیدن کنید و همچنین این امکان برای شما وجود دارد که در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۲۷ تماس گرفته و با کارشناسان ری‌روبی در ارتباط باشید.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول