اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

یک هکتار از حریم رودخانه قره آغاج آزادسازی شد

مدیر منابع آب شهرستان قیروکارزین از آزادسازی یک هکتار از بستر و حریم رودخانه قره آغاج در محدوده تنگ کارزین خبر داد.

یک هکتار از حریم رودخانه قره آغاج آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیر و کارزین، فتحی با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال بر اساس اولویت‌های مختلف، عملیات آزادسازی بستر و حریم رودخانه قره آغاج به طور جدی ادامه خواهد داشت.

او گفت: از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست می‌شود برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان در خصوص موارد واقع شده در حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها قبل از هرگونه اقدام، با مراجعه به امور منابع آب شهرستان قیروکارزین برای مشخص شدن بستر و حریم قانونی به صورت دقیق استعلام کنند.

فتحی بیان کرد: به استناد تبصره ۳ و ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب هرگونه ایجاد باغ و ساخت و ساز در بستر و حرایم کمی و کیفی رودخانه‌ها ممنوع است و امور آب براساس وظایف حاکمیتی که برعهده دارد نسبت به برخورد با متخلفان و قلع و قمع باغ‌ها، اعیانی‌های ایجاد شده در حریم بستر رودخانه قره آغاج اقدام می‌کند.

او اظهار کرد: با دستور قضایی آزادسازی بستر و حریم رودخانه قره آغاج در محدوده تنگ کارزین به میزان یک هکتار انجام و اعاده وضع به سابق شد.

فتحی افزود: این اقدام در راستای اجرای قانون و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها و همچنین پیشگیری از بروز خسارات جانی و مالی در سیلاب های احتمالی انجام می‌شود.

مدیر امور منابع شهرستان قیروکارزین گفت: این اقدامات به طور دائم و به طور جدی در حال انجام است و این مدیریت برابر الزام‌های قانونی و طی کردن مراحل قضایی، اقدام به رفع تصرف در هر نقطه شهرستان می‌کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول