اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کلنگی که در زمین سفت سی‌سخت گیر کرد!/وعده نافرجام تیرماه در ساخت 3 زمین چمن مصنوعی

تعطیلی پروژه ۳ زمین چمن مصنوعی شهرستان دنا به دلیل کم کاری و سهل‌انگاری مسئولان همچنان ادامه دارد.

کلنگی که در زمین سفت سی‌سخت گیر کرد!/وعده نافرجام تیرماه در ساخت 3 زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، زمین چمن مصنوعی شهر سی‌سخت و ۳ زمین چمن طرح شهید سلیمانی به سرنوشت دیگر کلنگ زنی های شهرستان دچار شد.

در تاریخ ۲۰خرداد زمین چمن مصنوعی شهر سی سخت که به نمایندگی از ۳ زمین چمن مصنوعی شهرستان دنا با  حضور امام جمعه شهر سی سخت، فرماندار دنا، سرپرست آموزش و پرورش دنا و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد و قرار بر این بود که تا پایان تیرماه این زمین های چمن به بهره برداری برسد متاسفانه تا به امروز مثل روز کلنگ زنی باقی مانده و هیچ گونه عملیاتی انجام نگرفته است.

امام جمعه سی سخت در روز کلنگ زنی گفت: امیدوارم که سرنوشت  این کلنگ زنی به سرنوشت بقیه کلنگ زنی ها گرفتار نشود و راکد نماند و هر چه سریعتر به بهره برداری برسد اما متاسفانه این کلنگ زنی هم به سرنوشت بقیه کلنگ زنی‌ها گرفتار شد.

دانش‌زاده سرپرست آموزش و پرورش دنا در روز کلنگ زنی  زمین چمن مصنوعی سی سخت اظهار کرده بود با همکاری فرمانداری، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری، نوسازی مدارس و دیگر ارگانها  ۳ زمین چمن مصنوعی شهرستان دنا را احداث خواهیم کرد چرا که  اگر بتوانیم این ۳زمین چمن را به نحو احسن و با استاندارد لازم نصب کنیم می توانیم درخواست تعداد بیشتری زمین چمن مصنوعی از وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم.

دانش زاده در گفت و گو با فارس گفت: روزی که کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی را داشتیم قرار بر این شد که همه ارگانها به کمک ما بیایند و آموزش و پرورش را در احداث ۳ زمین چمن مصنوعی همراهی کنند که متاسفانه هیچ یک از ارگانها با آموزش و پرورش همکاری لازم را نداشتند و تا به امروز نتوانستیم این پروژه را که قرار بر این بود که تا پایان تیرماه به بهره برداری برسد به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول