اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان با کمترین مشکل از اوج بار مصرف برق عبور می‌کند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به شرایط فصل تابستان و افزایش مصرف برق گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم از ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شد تا با کمترین مشکل از اوج بار تابستان عبور کنیم.

سمنان با کمترین مشکل از اوج بار مصرف برق عبور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان پیش از ظهر امروز در کمیسیون برنامه‌ریزی شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان با حضور معاون دادستان سمنان و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، به محدوده فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای سمنان و وظایف این شرکت در انتقال و توزیع برق اشاره کرد.

وی گفت: با وجود گستردگی جغرافیایی استان سمنان، خطوط انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای سمنان به طول بیش از دو هزار کیلومتر مدار، وظیفه انتقال انرژی الکتریکی در استان را انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به شرایط فصل تابستان و افزایش مصرف برق گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم از ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شد تا با کمترین مشکل از پیک بار تابستان عبور کنیم.

وفایی شرایط اقلیمی استان را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در انرژی‌های نو و تجدیدپذیر مناسب دانست و افزود: متولی انرژی‌های تجدیدپذیر در وزارت نیرو، شرکت ساتبا بوده و شرکت برق منطقه‌ای سمنان فقط تسهیل‌کننده در واگذاری زمین به سرمایه‌گذار به‌عنوان عامل ساتبا است.

الهه راستگو، معاون پیشگیری و حقوق عامه دادستان مرکز استان سمنن نیز با قدردانی از تلاش‌های شرکت برق منطقه‌ای سمنان در تأمین برق پایدار گفت: از ظرفیت استان سمنان در احداث نیروگاه‌های بادی و خورشیدی باید بهره‌برداری مناسب صورت پذیرد.

محمود قدرتی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اهداف تشکیل این کمیسیون گفت: نگاه اصلی این کمیسیون، اجرایی ساختن حقوقی است که در قوانین تعریف شده و بررسی روش‌های تحقق آن است.

وی رضایتمندی مردم را اولویت همه کارها دانست و افزود: هر چقدر هماهنگی بین دستگاه‌ها بیشتر شود، به اهداف تعیین‌شده بهتر خواهیم رسید.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول