اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمک 120 میلیون تومانی کارگران مازندرانی به زلزله‌زدگان جنوب کشور

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران گفت: حدود 120 میلیون تومان اقلام ضروری برای مردم هرمزگان جمع‌آوری شده و توسط آماد سپاه کربلا به این استان ارسال می‌شود.

کمک 120 میلیون تومانی کارگران مازندرانی به زلزله‌زدگان جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به زلزله اخیر استان هرمزگان سازمان بسیج کارگران و کارفرمایان سپاه کربلا با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان برای مردم زلزله زده کرده است.

وی افزود: در این مرحله حدود ۱۲۰ میلیون تومان اقلام ضروری برای مردم هرمزگان جمع‌آوری شده و توسط آماد سپاه کربلا به این استان ارسال می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران گفت:  قشر بسیج کارگری از توجه مردمی و در کنار آن‌ها بودن غافل نشد و در حد بضاعت اقدام به این عمل خداپسندانه کرد.

حسینیان در پایان خاطرنشان کرد: قطعا بسیج و سپاه در کنار مردم است و خواهد بود و سعی می‌کنیم کمک اندکی را برای مردم عزیز استان هرمزگان داشته باشیم.

به گزارش فارس، این کمک‌های مومنانه که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهیه و جمع آوری شده، شامل مهمترین وسایل ضروری حال حاضر مردمان مناطق زلزله‌زده از جمله پنکه، کلمن آب و آب معدنی، اجاق گاز ، پتو و ... است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول