اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف ۱۳۰ تن گندم قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۳۰ تن گندم قاچاق به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

کشف ۱۳۰ تن گندم قاچاق در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی در یک عملیات، به سه دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور توقف آن ها را صادر کردند. 
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: پس از توقف خودروها و در بازرسی، 13 تن و 66 کیلوگرم گندم قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و جهاد کشاورزی بود، کشف و 4 نفر در این خصوص دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر 8 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند. 
سردار طراقیه ادامه داد: ماموران پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به مردم بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 با ما در میان گذاشته و پلیس را در اجرای ماموریت‌ها یاری کنند.
 انتهای پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول