اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نیروهای قراردادی کادر درمان باید تبدیل وضعیت شوند

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: کادر سلامت در ایام مبارزه با کرونا در خط مقدم حضور داشتند و مشکلات و سختی‌های زیادی را تحمل کردند اما اکنون با کاهش شیوع کرونا نیروهای قراردادی، خرید خدمت و قرارداد 89 روزه و ... به حال خود رها شده‌اند لذا باید نسبت به تبدیل وضعیت آنها سریعا اقدام شود.

نیروهای قراردادی کادر درمان باید تبدیل وضعیت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، یحیی ابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کادر سلامت در ایام مبارزه با کرونا در خط مقدم حضور داشتند و مشکلات و سختی‌های زیادی را تحمل کردند اما اکنون با کاهش شیوع کرونا نیروهای قراردادی، خرید خدمت و قرارداد ۸۹ روزه و ... به حال خود رها شده‌اند.

وی ادامه داد: لذا باید نسبت به تبدیل وضعیت آنها سریعا اقدام شود؛ همچنین شهدای خدمت کادر سلامت نیز هنوز پرونده مرتبط با شهادتشان تکمیل نشده که باید در این راستا اقدام لازم صورت گیرد.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: شاهد تصادفات مرگبار در محور الشتر به فیروزآباد، نورآباد به هرسین که در کریدور شمال غرب به جنوب قرار دارند هستیم لذا باید برای جلوگیری از چنین حوادثی اقدامات لازم صورت گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول