اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تقدیر استاندار کردستان از پوشش خبری خوب سفر رییس جمهور/زارعی‌کوشا:نقد منصفانه سرلوحه اصلی رسانه‌ها قرار گیرد

استاندارکردستان گفت: رسانه ها رسالت اصلی خود که نقد منصفانه و سازنده است سرلوحه کاری خود قرار دهند.

تقدیر استاندار کردستان از پوشش خبری خوب سفر رییس جمهور/زارعی‌کوشا:نقد منصفانه سرلوحه اصلی رسانه‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با تاکید بر استقبال مدیران از نقد منصفانه، گفت: رسانه ها با استفاده از نقد منصفانه می‌توانند به رفع مشکلات ادارات کمک کنند.

استاندار کردستان به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در انعکاس وقایع و اخبار اشاره کرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند.

وی سفر رئیس جمهور همراه جمعی از وزرا و معاونین به استان را از رویدادهای مهم سال جاری دانست و تصریح کرد: این رویداد بازتاب‌های گسترده‌ای بدنبال داشته است و رسانه‌های استان در این سفر وظایف خود را بدرستی انجام دادند.

زارعی‌کوشا از تمام‌ رسانه‌های استان، خبرنگاران و عکاسان خبری که سفر رئیس جمهور و وزرا را به نحو مطلوبی اطلاع رسانی کردند تقدیر کرد.

وی همچنین روابط عمومی‌ها را پایگاه اطلاع رسانی ادارات دانست و گفت: روابط عمومی‌های درون سازمانی تنها روابط عمومی ادارات نیستند بلکه روابط عمومی دولت و نظام هستند در این راستا روابط عمومی‌ها باید فعال باشند.

استاندار کردستان افزود: روابط عمومی اداراتی که سفر رئیس جمهور و برنامه‌های هیات دولت را در سایت خود منتشر کردند و فعال بودند باید تفکیک کرد.

به گفته وی، روابط عمومی که اخبار سفر رئیس جمهور را منتشر نکردند و کم.کاری کردند در حقیقت آن روابط عمومی تعطیل بوده است.

زارعی‌کوشا اطلاع رسانی خدمات دولت در هفته دولت را ضروری دانست و گفت: رسانه‌ها در هفته دولت باید افکار جامعه، رضایتمندی مردم و تحرکات استان و واقعیت‌های جامعه را بدرستی اطلاع رسانی کنند و مجموعه رفتارهای جامعه را افکارسنجی کنند.

وی با بیان اینکه آسیب‌شناسی به تصمیم‌سازی و طراحی کارها کمک می‌کند خواستار آسیب‌شناسی برنامه‌های گذشته استان در روز خبرنگار شد.
۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول