اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مسوولان به دغدغه اقتصادی مردم توجه کنند/ از ظرفیت نیروهای انقلابی در ادارات استفاده شود

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان گفت: یکی از مطالبات جریان انقلابی از دولت این است که هر چه سریع‌تر مدیران ضعیف به جا مانده از دولت قبل را برکنار کند و از ظرفیت بالای نیروهای انقلابی متعهد و متخصص در عرصه‌های مدیریتی استفاده نماید.

مسوولان به دغدغه اقتصادی مردم  توجه کنند/ از ظرفیت نیروهای انقلابی در ادارات استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نادر بازگیر شامگاه یکشنبه در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان لرستان با بهرام ستاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مردم به ویژه در حوزه اقتصادی یکی از موضوعات مهم مد نظر نیروهای انقلابی و شورای ائتلاف است.

وی افزود: مطالبه ما از دولت انقلابی این است که به این دغدغه‌ها توجه جدی داشته باشد و امیدواریم مسوولان با برنامه‌ریزی مناسب بتوانند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان گفت: یکی از مطالبات دیگر جریان انقلابی از دولت این است که هر چه سریع‌تر مدیران ضعیف به جا مانده از دولت قبل که بانیان وضع موجود هستند را برکنار کند و از ظرفیت بالای نیروهای انقلابی متعهد و متخصص در عرصه‌های مدیریتی استفاده نماید.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما در شورای ایتلاف نیروهای انقلابی در لرستان از دولت این است که از ظرفیت همه جریان‌های انقلابی و حامی دولت استفاده شود و نیروهای انقلابی و قوی، متعهد و متخصص در سطوح مختلف ادارات استفاده شوند.

بازگیر با بیان اینکه نیروهای انقلابی نیز وظیفه دارند امید را در جامعه زنده نگه دارند، گفت: برخی اقدامات که از سوی دولت انجام شده نیاز به زمان دارد تا بتوان نتایج خوب آن را در زندگی مردم مشاهده کرد لذا در کنار نقد منصفانه و ارائه پیشنهادات از سوی نیروهای انقلابی به دولت، باید نسبت به تقویت روحیه و امید در جامعه نیز تلاش کرد.

در این نشست برخی از اعضای شورای ائتلاف لرستان نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد شرایط استان ارائه دادند. 

 

دبیر شورای ائتلاف لرستان نیز برخی از نظرات و مطالبات شهرستان‌ها را بیان کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول