اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

هنوز اقدام خاصی در بحث عفاف و حجاب انجام نشده است/ نهادهای حاکمیتی و مردمی پای کار بیایند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان گفت: در مقوله عفاف و حجاب هم در بخش حاکمیتی و هم در بخش مردمی باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا برخی آسیب‌هایی که شاهد هستیم مرتفع شود.

هنوز اقدام خاصی در بحث عفاف و حجاب انجام نشده است/ نهادهای حاکمیتی و مردمی پای کار بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان با بهرام ستاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مباحث فرهنگی جامعه نیازمند توجه ویژه نهادهای حاکمیتی هستند و باید برای مقوله فرهنگ اعتبار مالی مناسب نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: در آستانه محرم قرار داریم و در این ایام مردم همه پای کار می‌آیند و کار دلی انجام می‌دهند اما در عین حال همه نهادهای فرهنگی حاکمیتی هم باید به وظایفشان عمل کنند و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان در ادامه اظهار داشت: برخی آسیب‌های فرهنگی نیازمند به توجه بیشتر و ورود دستگاه‌های حاکمیتی هستند؛ چنانکه در بحث عفاف و حجاب هنوز کار ویژه‌ای صورت نگرفته است.

وی بیان داشت: در مقوله عفاف و حجاب هم در بخش حاکمیتی و هم در بخش مردمی باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا برخی آسیب‌هایی که شاهد هستیم مرتفع شود.

قدرتی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم در بحث عفاف و حجاب توجه به حوزه آموزش و پرورش است؛ کمااینکه می‌بینیم در این حوزه ضعف‌هایی وجود دارد و بعضاً افرادی که باید مروج و معلم عفاف و حجاب در آموزش و پرورش باشند از شرایط لازم برخوردار نیستند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان در ادامه بر تقویت جریان‌های انقلابی از سوی دولت تاکید نمود و گفت: همه طیف‌ها و جریان‌های انقلابی باید برای کمک به دولت در راستای رفع مشکلات مردم کمک کنند و از انتظار این است که دولت نیز از ظرفیت همه طیف‌ها و گروه‌های انقلابی استفاده نماید.

وی خاطرنشان کرد: در برخی ادارات می‌بینیم که کارها پیش نمی‌رود و مشکلات همانند سابق وجود دارد و دلیل آن هم این است که کماکان مدیران قبلی در راس هستند و تغییر ایجاد نشده است.

قدرتی در پایان یادآور شد: امیدواریم با وحدت و همبستگی همه نیروهای انقلابی و دولت شاهد رفع مشکلات مردم و بهبود وضعیت معیشتی و فرهنگی جامعه باشیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول