اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

یکی از ۵ استان برتر در مصوبات سفر ریاست‌جمهوری هستیم/ تحقق مصوبات در گرو تلاش مدیران استانی است

معاون استاندار لرستان گفت: عملی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری نیازمند تلاش همه مدیران استانی است کمااینکه مدیریت ارشد استان نیز در این زمینه تلاش شبانه‌روزی دارد.

یکی از ۵ استان برتر در مصوبات سفر ریاست‌جمهوری هستیم/ تحقق مصوبات در گرو تلاش مدیران استانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان اظهار داشت: تشکل‌هایی مانند شورای ائتلاف ولایت محور و تکلیف محور هستند و از این رو مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی افزود: گفتمان انقلابی که امروز در کشور شکل گرفته است متفاوت با گفتمان های گذشته است و اگر غیر از این هم بود قطعا مورد پذیرش قرار نمی‌گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عملکرد دولت سیزدهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت آیت‌الله رییسی یک دولت ورشکسته را تحویل گرفت و یا وجود کار سختی که در پیش داشت توانست بدون استقراض از بانک مرکزی بدهی‌های قبلی را در این یک سال پرداخت کند و علاوه بر آن برنامه‌ها را نیز پیش ببرد و از این جهت این کار یک دستاورد بزرگ از سوی دولت است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در عرصه جهانی نیز کشور را از یک حالت منفعل پیش از آن به یک قدرت برتر در دنیا رسانده است و امروز دیگر منتظر نیستیم ببینیم اروپا و غرب چه می‌گوید و ابتکار عمل دست خودمان است.

ستاری با بیان اینکه مدیریت ارشد استان لرستان نیز در دولت سیزدهم عملکرد خوبی داشته است، عنوان کرد: در بحث مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان‌ها با پیگیری‌های صورت گرفته لرستان در بین ۵ استان برتر از نظر مصوبات است.

وی ادامه داد: عملی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری نیازمند تلاش همه مدیران استانی است کمااینکه مدیریت ارشد استان نیز در این زمینه تلاش شبانه‌روزی دارد.

معاون استاندار لرستان در ادامه اظهار داشت: رویکرد دولت انقلابی این است که به نیروهای انقلابی توجه کند و یقینا اگر از نیروهای انقلابی توانمند و متعهد استفاده نشود نمی‌توان به اهداف مد نظر دولت نیز دست یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول