اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

غیبت دوباره یزدانی و گرایی در کمیسیون ورزشکاران/تغییرات برای انتخابات در راه است

جلسه فوق‌العاده کمیسیون ورزشکاران برای انتخابات کمیته ملی المپیک درحالی برگزار خواهد شد که کشتی‌گیران دوباره غایب خواهند بود.

غیبت دوباره یزدانی و گرایی در کمیسیون ورزشکاران/تغییرات برای انتخابات در راه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از روز چهارشنبه 5 تیرماه آغاز می‌شود که در نشست هیات اجرایی کمیته 5 خبره ورزشی، نماینده مربیان - داوران در بخش مردان و همین طور نماینده باشگاه‌ها معرفی شدند. در خصوص انتخاب نماینده مربیان - داوران زنان تفویض اختیار به طاهره طاهریان نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک صورت گرفت تا وی در این باره تصمیم‌گیری کند.

در خصوص کمیسیون ورزشکاران هم قرار شد تا یکی دو روز آینده جلسه فوق‌العاده تشکیل و نفرات معرفی شوند این در حالیست که در نشست آذرماه سال گذشته 6 نفر حاضر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک معرفی شده بودند. حمیده عباسعلی، مجتبی عابدینی، سجاد گنج زاده، محمد باقری معتمد، زهرا نعمتی و بهداد سلیمی برای شرکت در انتخابات معرفی شدند و برای 6 نفر هم دعوت‌نامه شرکت در انتخابات ارسال شده اما حالا این موضوع مطرح شده که قرار است تغییراتی در نفرات شرکت‌کننده ایجاد شود به همین منظور در یکی 2 روز آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

اینکه چرا با نزدیک شدن به انتخابات این موضوع به یکباره مطرح شده که قرار است تغییراتی در چینش مجمع انتخاباتی ایجاد شود مشخص نیست اما نکته قابل تامل اینجاست که اعضای کمیسیون ورزشکاران پیش از این رای‌گیری لازم را انجام داده بودند.

نکته قابل تامل اینکه در این نشست مانند جلسات گذشته حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک کشتی آزاد و محمدرضا گرایی فرنگی‌کار طلایی کشورمان در المپیک توکیو قرار نیست مشارکتی داشته باشند. این 2 کشتی‌گیر از زمان تشکیل کمیسیون به دنبال اعتراضات علیرضا دبیر در جلسات شرکت نداشته‌اند. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی معتقد بود نفر انتخابی رئیس کمیته برای حضور در کمیسیون باید حمید سوریان باشد این حالیست که ورزشکاران دیگری از سوی صالحی‌امیری انتخاب شده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول