اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ارائه 1052 خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد فارس

مدیرکل امداد فارس از ارائه خدمات حقوقی به 1052 مددجو در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

ارائه 1052 خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در 3 ماهه نخست امسال 1052 خدمت حقوقی شامل تنظیم و تدوین قرارداد، استعلام و اظهارنامه حقوقی، لایحه دفاعیه، دادخواست، شکوائیه، شرکت در جلسات دادگستری و ... به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس ارائه شده است.

مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس با اشاره به خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت استان فارس گفت: در 3 ماهه امسال تعداد 1052 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد شامل تنظیم و تدوین قرارداد، استعلام و اظهارنامه حقوقی، لایحه دفاعیه، دادخواست، شکوائیه، شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدتی و همکار به صورت رایگان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور 205 میز خدمت و مشاوره حقوقی در استان فارس برپا شده است، افزود: در همین راستا تعداد 155 وکیل نیکوکار با کمیته امداد فارس همکاری کردند.

موصلی در ادامه یادآور شد: از دیگر خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان می توان به تنظیم 53 مورد اظهارنامه، 62 مورد دادخواست، 2 مورد شکوائیه، 64 مورد لایحه دفاعیه و 55 مورد شرکت در جلسات دادرسی اشاره کرد.

مدیرکل امداد فارس با اعلام اینکه 284 مورد قرارداد و تفاهم نامه تنظیم و تدوین شده است، افزود: 230 استعلام حقوقی و 97 مورد شرکت در کمیسیون های مختلف نیز در این مدت انجام شده است.

وی در پایان اظهار داشت: این نهاد با انعقاد تفاهم نامه با بسیج حقوقدانان استان نسبت به استفاده از ظرفیت حقوقدانان آن سازمان در قالب مشاوره حقوقی و دفاع از مددجویان در محاکم قضایی اقدام نموده است. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول