اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اتصال ۸۹ واحد صنفی در آبدانان به سامانه کالابرگ الکترونیکی

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان گفت: در شهرستان آبدانان تاکنون ۸۹ واحد صنفی اعلام امادگی کرده‌اند و برای تمامی این واحدها پبامک حاوی لینک و کد به سامانه جهت ثبت نام ارسال شده است.

اتصال ۸۹ واحد صنفی در آبدانان به سامانه کالابرگ الکترونیکی

تیمور هاشمی رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سامانه الکترونیکی خرید و فروش الکترونیکی مبتنی بر موبایل درخصوص ۶ قلم کالای منتخب در سراسر کشور جایگزین شیوه فعلی پرداخت نقدی یارانه خواهد شد. 

وی افزود: در شهرستان آبدانان نیز تاکنون ۸۹ واحد صنفی اعلام امادگی کرده‌اند و برای تمامی این واحدها پبامک حاوی لینک و کد به سامانه جهت ثبت نام ارسال شده و میبایست در اسرع وقت با ورود به سامانه‌ای که بدین منظور طراحی شده ثبت نام کنند تا در مرحله بعد آموزش و دستگاه مربوطه در اختیار انان قرار گیرد. 

رییس اداره صمت آبدانان و دبیر کارگروه تنظیم بازار شهرستان در جلسه تنطیم بازار شهرستان با بیان این مطلب ادامه داد: سازمان صمت استان ایلام در بحث رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردم با پاسخگویی به ۹۸ درصد گزارشات و رسیدگی به آنها از بین تمام استان‌های سراسر کشور رتبه اول را کسب کرده است.

وی افزود؛ از آغاز سال تاکنون توسط اداره صمت و اتاق اصناف و جهادکشاورزی ۲۹۷۱ مورد بازرسی در کل شهرستان آبدانان داشتیم که از این تعداد بازرسی ۱۹۳ پروند برای واحدهای صنفی متخلف و نانوانی‌ها تشکیل شده که جهت صدور حکم نهایی تکمیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

هاشمی تصریح کرد‌: از جمله مصوبات جلسه تنظیم بازار این بود که مقرر شده شهرداری به مکان یابی و جایگاه عرضه میوه و پروتئین در سطح شهر اقدام لازم به عمل آورد.

 وی عنوان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دیگر دستگاه‌های اجرایی به منطور تسریع رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازدارندگی بیشتر از بروز تخلفات احتمالی بصورت دوره‌ای برنامه ریزی و اجرا می‌شود. 

هاشمی تصریح کرد: بیشترین موارد تخلف مشاهده شده در اجرای بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور فروش، عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.

هاشمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی در حوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول