اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند برگزار می شود

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته از 4 الی 8 مردادماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامحسین حسینی رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در وسعت ۳ هزار مترمربع وبا حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال صنعت ساختمان کشور واستان به مدت ۴ روز در بیرجند برگزار می شود.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد، بیان داشت: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام هایی مهمی برداشته شود

وی با اشار ه به برگزاری موفق بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در سال گذشته بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی این حوزه می تواند کمک شایانی به رشد کمی و کیفی صنعت پیشران اقتصادی محسوب شود.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با تاکید بر ظرفیت های بالقوه در بزرگترین رویداد ملی استان در حوزه صنعت، تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای بالقوه در این رویداد مهم اقتصادی و به منظور استفاده بهینه از فرصتهای بوجود آمده در شرایط کنونی و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان بدون واسطه گری، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان فرصتی در جهت ارتباط مستقیم مخاطبان و تولید کنندگان صنایع جهت عقد قراردادهای همکاری است.

حسینی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان استان خراسان جنوبی به عنوان صنعت پیشران در اقتصاد کشور فرصتی دوباره برای تجلی همه‌ آنچه که متولیان بخشهای مختلف این صنعت به دنبال آن هستند بوده است.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با قدردانی از همکاری ارزشمند دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ، شرکت شهرک های صنعتی وشرکت نمایشگاههای بین المللی خراسان جنوبی ،حضور شرکت ها وصنایع مشارکت کننده در این نمایشگاه بیان کرد: از مقامات ومسئولان صنعت ساختمان کشور وهیات های تجاری کشورهای همسایه برای حضور وبازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

حسینی تهیه سبد مصالح ساختمانی برای تعاونی های مسکن کارگری از سوی شرکت های صنعت ساختمان را از دیگر برنامه های اجرایی این نمایشگاه برشمرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول