اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آماده باش ۱۸۰ گروه جهادی برای مقابله با سیل احتمالی در یزد

فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی در سراسر استان برای کمک رسانی و مقابله با وقوع سیل احتمالی اعلام آمادگی کردند.

آماده باش ۱۸۰ گروه جهادی برای مقابله با سیل احتمالی در یزد

سرهنگ علی‌اصغر سلمانی، فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: سپاه الغدیر استان یزد و بسیج سازندگی با حضور مداوم خود در جلسات مدیریت بحران استان اعلام آمادگی کرده تا در صورتی که نیاز به پشتیبانی بود وارد عمل شود.

وی افزود:‌ جهادگران بسیجی یزدی با توجه به تجربه بالایی که برای مقابله با چنین رویداد‌هایی دارند معمولا با ایجاد قرارگاه‌های موقت، بهترین خدمات را در کمترین زمان ارائه می‌دهند.

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی در سراسر استان برای کمک رسانی و مقابله با وقوع سیل احتمالی اعلام آمادگی کردند.

فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر با اشاره به اهمیت عملکرد نیروهای جهادی بسیج در سیل اردیبهشت ماه امسال گفت: هماهنگی با ارگان‌های خدمات رسان همچون آتش نشانی، شهرداری، آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و سازمان مدیریت بحران برای تسریع در روند خدمت رسانی از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان یزد است.

 سلمانی تاکید کرد: هماهنگی با ارگانهای خدمات رسان همچون آتش نشانی، شهرداری، آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و سازمان مدیریت بحران برای تسریع در روند خدمت رسانی  از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان یزد می‌باشد.

گفتنی است؛ استان یزد با ثبت ۹۸۰ گروه جهادی در سامانه اطلس در همه رشته ها و تخصص های گوناگون نقش موثری در محرومیت زدایی و خدمات رسانی دارد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول