اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

رونق مشاغل خانگی در نمایشگاه هم‌افزایی مدیران کشور

مدیر اجرایی گروه جهادی توسکا گفت: گروه جهادی توسکا از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را با شعار «هر خانه یک کارخانه» در حوزه کسب و کار‌های خرد و کوچک آغاز کرده و برنامه‌های مختلفی را در این راستا طراحی کرده است.

رونق مشاغل خانگی در نمایشگاه هم‌افزایی مدیران کشور

فرخ هاشمی مدیر اجرایی گروه جهادی توسکا مستقر در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: گروه جهادی توسکا از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را با شعار «هر خانه یک کارخانه» در حوزه کسب و کار‌های خرد و کوچک آغاز کرده است.

وی ادامه داد: سال ۱۳۹۸ مجوز رسمی از بسیج سازندگی کشوری را گرفتیم و حوزه فعالیت گروه جهادی توسکا در حوزه مشاوره، آموزش، تأمین مالی و فروش محصولات خانگی است.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر گروه جهادی توسکا دارای شرکت‌های اغماری، مرکز نیکوکاری، صندق قرض‌الحسنه و همچنین فروشگاه اینترنتی است، گفت: گروه جهادی توسکا حدود هزار و ۵۰۰ دانش‌پذیر داشته که توسط مجموعه آموزش دیدند‌. از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی توسکا می‌توان به دوره‌های تربیت مربی کسب و کار، طراحی مدل کسب و کار، مدیریت غرفه‌های نمایشگاهی و بازیابی و فروش اشاره کرد.

مدیر اجرایی گروه جهادی توسکا تصریح کرد: در سال ۱۳۸۹ تقریباً ۳۳۰ شغل خانگی داشتیم اما طی سال‌های گذشته تا الان به ۵۰۹ شغل خانگی رسیده و از این تعداد، می‌توانند از وزارت کار و دستگاه اجرایی مربوطه مجوز رسمی و وام دریافت کنند و هویت شغلی پیدا کنند.

هاشمی در پایان تأکید کرد: گروه جهادی توسکا برای اولین‌بار استاندارد ایده‌یابی در کسب و کار را برای سازمان فنی و حرفه‌ای تدوین کرده است.

انتهای پیام/ ت 49

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول