اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

تجدید میثاق رایزنان فرهنگی ایران در 60 کشور جهان با آرمان‌های امام و رهبری

رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در 60 کشور جهان، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق رایزنان فرهنگی ایران در 60 کشور جهان با آرمان‌های امام و رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان برگزاری دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، رایزنان فرهنگی ایران در ۶۰ کشور جهان، پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قرائت فاتحه، با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی این سازمان حضور داشتند، حاضران با نثار گل به مقام شامخ امام خمینی(ره) ادای احترام کردند.

مکتب امام خمینی(ره) همواره زنده است

حجت‌الاسلام ایمانی‌پور با بیان اینکه رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، سربازان جبهه فرهنگی انقلاب در خطوط مقدم در خارج از کشور هستند، اظهارداشت: ترویج آرمان‌ها، افکار و باورهای امام خمینی(ره) از مأموریت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنان فرهنگی کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه شناخت منظومه فکری حضرت امام(ره) و اشاعه آن در خارج از کشور یکی از وظایف مهم رایزنان فرهنگی است که همواره نسبت بدان تأکید داریم، با اذعان اینکه امام خمینی(ره) با اتکا به خدا، قرآن کریم و مردم متدین توانست در عصر حاضر انقلاب اسلامی را محقق کند، مطرح کرد: امام خمینی(ره) دارای هواداران بسیاری در خارج از کشور است و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در توصیف امام راحل می‌فرمایند: این انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور با بیان اینکه مکتب امام خمینی(ره) تا ابد زنده می‌ماند، تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم به رسالت خود در مسیر معرفی این انقلاب عظیم الشأن عمل کنیم.

به گزارش فارس، پس از یک دهه وقفه، دهمین دوره اجلاس رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور اول مردادماه با حضور نمایندگانی از ۶۰ کشور جهان در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد. در مدت برپایی اجلاس رایزنی‌های فرهنگی که تا ششم مرداد ماه ادامه دارد، سلسله نشست‌های تخصصی و همچنین سه کارگاه با حضور سیاست‌گذاران، صاحبان ایده و نهادهای مجری برگزار می‌شود که در ادامه گزارشی از سومین روز اجلاس رایزنان فرهنگی با حضور رئیس مجلس را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول