اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

از دستگیری ۸۵۰ مجرم تا آمادگی برای محرم/ رئیس پلیس: آوردن سگ به پارک‌ و بوستان‌ ممنوع است

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۸۵۱ سارق، زورگیر، مالخر و کیف قاپ در پنجاه و هشتمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.

از دستگیری ۸۵۰ مجرم تا آمادگی برای محرم/ رئیس پلیس: آوردن سگ به پارک‌ و بوستان‌ ممنوع است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه پنجاه و هشتمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران از اجرای ۲۹۷ حکم قضایی خبر داد و اظهار داشت: با تلاش همکارانم در این مرحله از طرح رعد ۸۵۱ سارق، زورگیر ، مالخر و کیف ‌قاپ شناسایی و دستگیر شدند که تعدادی از آنها در قالب باندهای سرقت فعالیت داشته و با دستگیری آنها ۲۵ باند سرقت نیز منهدم شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: ۱۸۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد و حدود هزار پرونده سرقت مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین ۳ هزار قلم از اقلام مسروقه شهروندان کشف شد که بالغ بر ۶۲.۵ میلیارد تومان ارزش مالی داشتند.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه در این طرح ۱۹ مجرم متواری دستگیر، ۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۴۰ فشنگ و ۱۰۸ قبضه سلاح سرد کشف شد افزود: ۵۹ پاتوق، ۹ مرکز مالخری، ۴ پاتوق اوباش سارق و ۵۲ محل فروش مواد مخدر شناسایی و پلمب شدند.

سردار رحیمی به عملکرد پلیس در حوزه برخورد با کالای قاچاق اشاره و بیان داشت: ۶۱۵ هزار انواع و اقسام کالای قاچاق به ارزش ۱۱۸ میلیارد تومان کشف شده و ۵۰ متهم دستگیر و ۳۶ پرونده نیز در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص برخورد پلیس با سگ گردانی اعلام کرد: هیچ فردی حق وارد کردن سگ به داخل پارک‌ها و بوستان‌ها را ندارد و پاکسازی پارک ها تا پاسی از شب انجام می‌شود.

سردار رحیمی در خصوص تمهیدات پلیس در ایام محرم، اعلام کرد: از چند هفته گذشته برنامه ریزی ها با اماکن مذهبی انجام شده و ۱۲ هزار هیات، تکیه، حسینیه و مسجد شناسایی شده و با مسئولان این اماکن مذهبی جلساتی برگزار شده و برقراری نظم و انضباط ۸۰ هیات بزرگ شناسایی شده که به صورت میانگین ۵۰ نفر از همکاران مسوولیت برقراری نظم و امنیت این فضاها را بر عهده دارند؛ همچنین در تمام این ایام به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه ویژه‌ای داریم.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: از هیئات که قصد اجرای مراسم در خیابان ها را دارند تقاضا داریم‌ تا با پلیس همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول