اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خانم های زرنگ، خرده ریز و ظروف آشپزخانه را از کجا می خرند؟

آیا برایتان پیش آمده که به خانه یکی از اقوام بروید و از زیبایی ظروف و خرده ریزهای آشپزخانه دهانتان از تعجب باز بماند؟ آیا دوست دارید شما نیز آشپزخانه ای با این امکانات داشته باشید؟ آیا دوست دارید راز داشتن این آشپزخانه زیبا را بدانید؟ آیا می خواهید یک راه میانبر و بسیار ساده برای تزیین آشپزخانه به زیباترین و بهترین شکل ممکن به شما نشان دهیم؟ اگر این طور است که با ما باشید.

خانم های زرنگ، خرده ریز و ظروف آشپزخانه را از کجا می خرند؟

خانم های زرنگ در هنگام خرید خریده ریز آشپزخانه به این نکات توجه می کنند!

اگر یک خانم کدبانو و زیر و زرنگ باشید، به خوبی می دانید که در موقع خرید خرده ریز و ظروف آشپزخانه باید به چه نکاتی توجه کنید. این گروه از خانم ها در هنگام خرید به نکات زیر دقت می کنند:

1- قیمت؛ برای ما همیشه در اولویت است

برای اغلب ما مهم است که کالایی که می خواهیم بخریم قیمت مناسبی داشته باشد. معمولا ما ایرانی ها به هنگام خرید به قیمت بیش از هر چیز دیگری توجه می کنیم و برایمان بسیار مهم است که مراکزی را برای خرید انتخاب کنیم که اجناسی با قیمت مناسب دارند.

اگر قول بدهید راز نگه دار باشید، می خواهم راز یک خرید با قیمت مناسب را به شما بگویم. مراجعه به مرکز فروش عمده خرده ریز آشپزخانه به شکل آنلاین؛ راز خریدی با قیمت مناسب است. امروزه، برخی مراکز خرده فروشی و ظروف عمده به صورت اینترنتی و آنلاین فعالیت می کنند. این عمده فروشی ها رابط بین تولید کنندگان و خریداران هستند و به شما کمک می کنند، ظروف آشپزخانه را با قیمتی پایین تر از بازار بخرید. وقتی خودم برای اولین بار به این روش خرید کردم، حس کسی را داشتم که توانسته سخت ترین قله ها را فتح کند و به سلامت باز گردد. شاید اندکی اغراق آمیز باشد، اما خب، این همان حسی بود که من در آن لحظه تجربه می کردم.

2- تنوع بالا؛ به ما حق انتخاب می دهد

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که جنسی را بخرید و بعد در راه بازگشت، ببینید که وای، یک مغازه دیگر، کالایی زیباتر و جذاب تر از آنچه شما در دست دارید، به فروش گذاشته است؟ به نظر من که این بدترین و تلخ ترین حادثه ای که ممکن است شادی بعد از خرید شما را به غم تبدیل کند.

گاهی اوقات که خود من در این شرایط قرار می گیرم، خودم را سرزنش می کنم که چرا بیشتر جستجو نکردم تا مغازه ای که تنوع محصولاتش زیاد است، پیدا کنم. گرچه در این شرایط گفتن این جمله دردی را از من دوا نمی کند، اما باعث می شود که در خریدهای بعدی ام دقت بیشتری کنم.

این روزها برای آنکه زحمت کمتری برای پیدا کردن کالای مورد نظرم بکشم، سعی می کنم به صورت آنلاین خرید کنم. برخی عمده فروشی ها مانند بابا عمده توجهم را به خود جلب کرده است. این عمده فروشی تمام خرده ریزهای آشپزخانه را به صورت غیر حضوری به شما می فروشد. اگر شما نیز مثل من حوصله خرید کردن و گشتن در فروشگاه های حضوری را ندارید، این روش را نیز امتحان کنید؛ به شما قول می دهم پشیمان نشوید.

3- کیفیت؛ به اندازه قیمت مهم است

زمانی را به خاطر می آورم که برای خرید به یک مرکز پخش عمده ظروف آشپزخانه خرید رفته بودم. در این مرکز خرید، اجناس متفاوت آشپزخانه فروخته می شد. من در مرکز خرید اندکی گشتم و یک ظرف بسیار زیبا و خاص توجهم را جلب کرد. آنقدر محو زیبایی اش شده بودم که فراموش کردم کیفیت آن را بررسی کنم و به همه جوانبش خوب دقت کنم.

خلاصه، ظرف را خریداری کرده، با خود به خانه آوردم و چند روز بعد که در حال  استفاده از آن بودم، متوجه شدم که ای دل غافل، یک ترک روی بدنه آن ایجاد شده است. از آنجایی که ظرف، شیشه ای بود و هر لحظه احتمال شکستن آن وجود داشت، قابلیت استفاده نداشت و به همین خاطر مجبور شدم آن را دور بیندازم.

گرچه این اتفاق باعث شد که من ناراحت شوم، اما وقتی اندکی با خودم فکر کردم، به این نتیجه رسیدم که من در هنگام خرید به کیفیت ظرف اصلا توجهی نداشتم. من برای اولین بار از این فروشگاه خرید می کردم و نمی دانستم که آنها ظروفی بی کیفیت می فروشند و اصلا توجهی به رضایت مشتری خود ندارند.

بعدها با شناخت یک عمده فروشی که به صورت آنلاین کار می کرد، هر آنچه که نیاز داشتم را می خریدم؛ آن هم در بالاترین و بهترین کیفیت. این عمده فروشی که بابا عمده نام دارد، هنوز هم در حال فعالیت است و من هنوز هم خرده ریزهای آشپزخانه ام را از آنجا تهیه می کنم.

گوشتان را جلو بیاورید؛ این بخش حاوی یک پیام محرمانه و درگوشی است!!!

اگر همه نکاتی را که در بالا برای خرید خرده ریزهای آشپزخانه به شما یاد دادمف رعایت کنید، همیشه از خریدتان راضی خواهید بود و هیچ گاه حسرت بعد از خرید به سراغتان نمی آید.

اتفاق خوشایندی که برایم افتاده، این است که من این روزها به آشپزخانه برخی از اقواممان با شگفتی نگاه نمی کنم؛ زیرا یک آشپزخانه فوق العاده در منزلم دارم. من از زمانی که با بابا عمده آشنا شدم، زیباترین ظرف ها و خرده ریزهای آشپزخانه را می خرم. کیفیت، قیمت مناسب و تنوع بالا خصوصیات این عمده فروشی آنلاین است.

اگر شما نیز دوست دارید یک آشپزخانه مدرن، زیبا، خارق العاده و لاکچری داشته باشید، به سایت این عمده فروشی سر بزنید؛ مطمئنم که ضرر نمی کنید.همچنین میتوانید با عضویت در کانال عمده لوازم آشپزخانه نیز از آخرین تولیدکنندگان و عمده فروشان مطلع گردید، خود من هم برای بار اول که می خواستم خرید کنم، اندکی شک و تردید داشتم، اما بعد از دو مرتبه خرید کردن، شک من به یقین تبدیل شد و امروز من یکی از مشتری های پروپاقرص این عمده فروشی هستم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول