اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری برای درگذشت حبیب‌الله صادقی

محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری درگذشت حبیب الله صادقی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری برای درگذشت حبیب‌الله صادقی

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری درگذشت حبیب الله صادقی را تسلیت گفت. در پیام تسلیت دادمان آمده است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انالله‌وانا الیه راجعون

با اندوه فراوان استاد حبیب‌الله صادقی از پیشگامان هنر انقلاب و از هنرمندان نسل اول حوزه هنری چهره در نقاب خاک برد. ایشان استادی بود که سنت نگارگری ایرانی را که عمدتاً ماهیتی بزمی داشت، به آرمان انقلاب پیوند زد و نگارگری سیاسی و اجتماعی را پدید آورد. شخصیت ذو ابعاد صادقی نه فقط به عنوان هنرمند نقاش که به عنوان منتقد، پژوهشگر، استاد دانشگاه و مدیر فرهنگی در میدان‌های مختلف، پرچم هنر متعهد را در اهتزاز نگه داشت. استاد صادقی در سال‌های پایانی عمر درگیر معناکاوی مقاومت در میراث تمدنی ایران بود که با شهادت سردار عزیز بار دیگر دست به قلمو برد تا در اثری تاریخی ماجرای مقاومت از کاوه تا قاسم را به تصویر بکشد؛ دریغ که اجل فرصت ملاقات با نسخه نهایی این اثر را از همه ما سلب کرد.

این فقدان تلخ را به خانواده محترم ایشان و همه اهالی و علاقه‌مندان هنر انقلاب تسلیت عرض می‌کنم؛ همچنین حالا که در آستانه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین هستیم برای او که به تأسی از مولایش نمونه پایمردی عالمانه و هنرمندانه بر سر عقیده بود آرزوی سعادت ابدی می‌کنم و از خدای متعال درخواست می‌کنم در عقبی ما را به ایشان ملحق کند، ان‌شاءالله.

محمدمهدی دادمان

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول