اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

پیام تسلیت رئیس فرهنگستان هنر در پی درگذشت استاد حبیب‌الله صادقی

بهمن نامور مطلق، رئیس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، در پی درگذشت استاد حبیب‌الله صادقی، عضو پیوسته این فرهنگستان، پیام تسلیتی منتشر کرد.

پیام تسلیت رئیس فرهنگستان هنر در پی درگذشت استاد حبیب‌الله صادقی

به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن نامور مطلق، رئیس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، در پی درگذشت استاد حبیب‌الله صادقی، عضو پیوسته این فرهنگستان، پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت ناباورانه استاد حبیب‌الله صادقی، عضو پیوسته و رئیس گروه تخصصی هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر، هنرمند خلاق و خوش‌خُلق، جامعه هنری و علمی کشور را در سوگ و سوزی عمیق فروبرد. او هم در حوزه آفرینش و هم در حوزه آموزش هنر، نقشی مؤثر و ارزشمند از خود بر جای گذاشت. آخرین اثر او، اثر عظیم «در رثای سیمرغ تجلی»، راوی سِیر تاریخی رشادت‌های ایران‌زمین بود؛ اثری که نقش دلیرمردان این مرز و بوم را بر بومِ نقاشی ماندگار ساخت. فقدان او خسارتی جبران‌نشدنی به جامعه هنرهای تجسمی است.

فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران درگذشت حبیب‌الله صادقی، را به خانواده داغدار او، شاگردان و دوستدارانش و جامعه هنری و دانشگاهی کشور تسلیت می‌گوید و از درگاه الهی غفران واسعه برای ایشان و صبر و سلامت برای عزیزانش خواستار است. روحش شاد و یادش گرامی باد!

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول