اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

انبار محموله لوازم خانگی قاچاق در بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی عملیاتی توسط پلیس در شهر چغادک، یک انبار کالاهای لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط شد.

انبار محموله لوازم خانگی قاچاق در بوشهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در حیاط یک منزل مسکونی واقع در شهر چغادک، موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: پس از بررسی دقیق موضوع و اطمینان از صحت خبر واصله و ضمن هماهنگی قضائی بلافاصله سه واحد از مأموران عملیاتی کلانتری ۲۲ چغادک فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر، به آدرس مورد نظر اعزام و با رعایت موازین قانونی اقدام به بازرسی از این منزل کردند.

سردار سوسنی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل مورد نظر تعدادی لوازم خانگی شامل ۱۸ دستگاه یخچال ساید بای ساید، ۴ دستگاه ماشین ظرف شویی و یک دستگاه ماشین لباسشویی که به صورت غیر مجاز وارد کشور گردیده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی بوشهر گفت: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال تعیین شده است و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول