اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تردد روان در محورهای مواصلاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش راهداران تمام محورهای مواصلاتی حوزه تحت پوشش این اداره کل که به سبب بارندگی‌ها سیلابی شده بود، باز و تردد در جریان است .

تردد روان در محورهای مواصلاتی اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

ایوب کرد‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: همزمان با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر حاکم شدن شرایط قرمز آب و هوایی در استان نیروهای راهداری به حالت آماده باش در آمدند و در بارندگیهای  شدید چند روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان تعداد ۴۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری با تعداد ۱۱۵ نفر راهدار بصورت شبانه روزی و با داشتن روحیه جهادی نسبت به بازگشایی محورهایی که دچار آب گرفتگی شده بودند اقدام کردند و در حال حاضر تردد با رعایت جوانب احتیاط درجریان است.

وی گفت: با توجه به شدت بارش ها و خسارت وارده به برخی از محورهای مواصلاتی که دچار آسیب شده اند در حال جمع بندی   میزان خسارت هستیم که پس از میزان خسارت  اعلام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی توسط رانندگان در این شرایط جوی توصیه کرد : شهروندان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیر ضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی،  اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول