اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

پخش فصل ویژه مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» با آغاز محرم

فصل یازدهم مسابقه «یک دو صدا» با یادمان استاد کریمخانی پخش می‌شود.

پخش فصل ویژه مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» با آغاز محرم

به گزارش فارس به نقل از شبکه رادویی ایران، فصل یازدهم مسابقه «یک دو صدا» با عنوان یادمان استاد کریمخانی پخش می شود.

ساجد قدوسیان تهیه کننده مسابقه «یک دو صدا» ضمن اعلام این خبر گفت: هر چند هنوز فصل دهم مسابقه به پایان نرسیده است  ولی با توجه به فرارسیدن ماه محرم، فصل یازدهم این مسابقه  با محوریت ایام شهادت سید و سالار شهیدان برگزار می شود. در این فصل به چهار رشته تعزیه خوانی، نقالی مذهبی، شعر عاشورایی و مداحی می پردازیم.

این تهیه کننده رادیو در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال اولین محرمی است که زنده یاد استاد محمدعلی کریمخانی مداح اهل بیت در بین ما نیستند، لذا این فصل را یادمان استاد کریمخانی قرار دادیم و از آنجایی که آخرین برنامه این فصل روز ۳۰ صفر مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) پخش می شود، تدارک ویژه ای دیدیم چراکه مردم استاد کریمخانی را با نوای گرم «آمدم ای شاه پناهم بده» بیشتر می شناسند.

داوران فصل یازدهم مسابقه «یک دو صدا» را محمد گلریز خواننده، مدرس آواز و کارشناس نغمه های عاشورایی، مرشد ابوالفضل ورمزیار نقال، پرده خوان و پژوهشگر، حسین متولیان شاعر، نویسنده و پژوهشگر و ساجد قدوسیان کارگردان، نویسنده، بازیگر و برنامه ساز رادیو تشکیل می‌دهند.

ویژه برنامه «یک دو صدا» از شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با اول محرم، به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان ساعت ۱۷:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول