اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

4 توصیه آیت‌الله فاطمی‌نیا برای آغاز ماه محرم

مرحوم آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق در آستانه آغاز ماه محرم و عزاداری‌های سیدالشهدا(ع) توصیه‌هایی پیرامون اقامه عزا در این ماه داشت.

4 توصیه آیت‌الله فاطمی‌نیا برای آغاز ماه محرم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مرحوم آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق در آستانه آغاز ماه محرم و عزاداری‌های سیدالشهدا(ع) توصیه‌هایی پیرامون اقامه عزا در این ماه داشتند.

ایشان می‌گفت: خالصانه در مجالس عزاداری شرکت کنید. طوری باشید که غیر از امام حسین (ع) چیزی نبینید.

همچنین می‌فرمود: با پاکی ظاهر و باطن به این مجالس مشرف شوید؛ همانطور که با وضو و طهارت در این جلسات شرکت می‌کنیم، به وسیله استغفار، طهارت باطنی هم کسب کنیم.

آیت‌الله فاطمی‌نیا توصیه می‌کرد: قبل از ورود به مراسم عزای ابی عبدالله علیه السلام بگوییم: خدایا اگر در وجود من مانعی از کسب فیض ابی عبدالله علیه السلام هست،  آن را برطرف بفرما.

ایشان همچنین در خصوص اهمیت عزاداری در این ماه می‌فرمود: دهه محرم، دهه تحول است. جناب حرّ یک شخص است اما حرّ شدن یک جریان است. در این دهه باید متحول شویم.

 

تبرک منبر عزای حضرت سیدالشهداء (ع) توسط استاد فاطمی نیا

آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق ۲۶ اردیبهشت‌ماه دارفانی را وداع گفت و این اولین محرمی است که بدون حضور ایشان شیعیان سیدالشهدا به عزاداری خواهند پرداخت. او را یاد کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول