اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تجلیل وزیر فرهنگ از خانواده شهید خردسال بمباران سوباشی

وزیر فرهنگ از خانواده شهید خردسال «محمدعلی افشاری»، شهید حادثه بمباران سایت سوباشی در کبودراهنگ تجلیل کرد.

تجلیل وزیر فرهنگ از خانواده شهید خردسال بمباران سوباشی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور به استان همدان ضمن دیدار با خانواده شهید محمدعلی افشاری که در دوران دفاع مقدس در حادثه بمباران سایت سوباشی کبودراهنگ به شهادت رسید، از پدر ایثارگر این شهید خردسال تجلیل به عمل آورد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار که در فضایی صمیمانه صورت گرفت، تجلیل و تکریم از خانواده شهدا را از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید برشمرد و یادآور شد: ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس و شهدای سوباشی خالی از لطف نیست. 
 
وی متذکر شد: شهید محمدعلی افشاری هشتم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در شهرستان کبودراهنگ به دنیا آمد و پنجم مرداد ۱۳۶۷ در بمباران هوایی سایت رادار سوباشی در این شهرستان بر اثر اصابت ترکش و در سن هفت سالگی به شهادت رسید.

گفتنی است، ادای احترام به مقام شهدای گلزار شهدای کبودراهنگ، حضور در مراسم سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم کبودراهنگ،  دیدار با امام جمعه کبودراهنگ، دیدار با خانواده شهید محمدعلی افشاری، دیدار چهره به چهره با مردم در میز خدمت و حضور و سخنرانی در شورای اداری شهرستان کبودراهنگ از برنامه‌های سفر یک روزه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ به شهرستان کبودراهنگ بود.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول