اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت‌زدایی و توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تا پایان سال آینده 1200 میلیارد تومان در حوزه محرومیت‌زدایی و توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی سرمایه‌گذاری می‌کند.

سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت‌زدایی و توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز فتاح بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار و مدیران استان آذربایجان‌شرقی در تبریز از آمادگی این بنیاد برای سرمایه‌گذاری در حوزه محرومیت‌زدایی استان خبر داد و  اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که همه باید به مردم کمک کنیم تا بتوانیم از این گذرگاه سخت عبور کنیم.

وی از همدلی و وحدت رویه مسؤولان آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز و آذربایجان همیشه در تاریخ ایران تأثیرگذار بوده‌اند و انتظار داریم که نقش مهم خود را همچنان حفظ کنند.
 
فتاح با تأکید بر اینکه شعار و راهبرد ما "می‌شود و می‌توانیم" است، افزود: پیام شهدایی چون مهدی باکری این بود که در میدان باشید و پا پس نکشید و امروز ما با تأسی به شهدا وارد صحنه شده‌ایم.
 
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه به سفر خود به شهرستان چاراویماق اشاره کرد و گفت: در این سفر مصوب کردیم که ۳۲ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی، ۵ میلیارد تومان برای امور فرهنگی و ۵ میلیارد تومان برای عمران شهری هزینه شود؛ در کنار آن دو دستگاه آمبولانس مجهز به شبکه بهداشت شهرستان اختصاص یافت و ۹ هزار بسته معیشتی نیز بین مردم این منطقه توزیع خواهد شد.
 
فتاح یادآور شد: علاوه بر این ۵۰ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال با اولویت کشاورزی در اختیار مردم و جوانان این منطقه قرار می‌گیرد و در مجموع سرمایه‌گذاری ما در شهرستان چاراویماق بالغ بر یکصد میلیارد تومان خواهد بود.
 
وی بیان داشت: یکی دیگر از مصوبات ما در سفر به آذربایجان‌شرقی، ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است که این کار را با همکاری بنیاد مسکن تا پایان سال آینده انجام می‌دهیم.
 
فتاح با اشاره به بازدید خود از مجتمع کشت‌وصنعت آذرنگین خسروشاه، تصریح کرد: برنامه ما ایجاد یک مجتمع کشاورزی و دامپروری به وسعت ۷۰۰ هکتار است که در فاز اول یک گاوداری ۶ هزار رأسی با سرمایه‌گذاری ۵۵۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد و همزمان برای فاز دوم این طرح نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم.
 
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همچنین با احداث دو مجتمع کشاورزی و دامپروری در شهرستان‌های خداآفرین و مرند موافقت کرد و گفت: مطالعات این طرح را آغاز خواهیم کرد و در صورت تأمین زمین و همکاری دستگاه‌های مسؤول، این سرمایه‌گذاری را انجام خواهیم داد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی هم با قدردانی از اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت‌زدایی در استان، گزارشی از سفر دو روزه رئیس و معاونان این بنیاد به استان و بازدیدهای ایشان از شهرستان چاراویماق و بخش خسروشاه ارائه کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول