اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مناطق گردشگری فارسان تخلیه شد

فرماندار فارسان با اشاره به آمادگی دستگاه‌ها برای مواجهه با شرایط بحرانی بارندگی‌ها گفت: همه مناطق تفریحی و گردشگری فارسان مانند پیرغار، پارک قلمستان و مجموعه گردشگری بخش جونقان تخلیه شده‌اند.

مناطق گردشگری فارسان تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید هادی صالحی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بارش شدید باران از ساعاتی پیش در شهرستان فارسان نیز آغاز شده‌است.  

فرماندار فارسان با بیان اینکه هم اکنون کارکنان ستاد مدیریت بحران شهرستان، دهیاری، شورای اسلامی شهرستان و روستاها و دیگر دستگاه‌ها در محل کار حضور دارند، افزود: گشت‌زنی نیز در سطح شهر در حال انجام است. 

صالحی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ گردشگری در مناطق گردشگری شهرستان فارسان حضور ندارد، اظهار داشت: همه مناطق تفریحی و گردشگری فارسان مانند پیرغار، پارک قلمستان و مجموعه گردشگری بخش جونقان تخلیه شده‌اند. 

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای شرایط بحرانی آمادگی کامل دارند. 

فرماندار فارسان خاطرنشان کرد: از هم‌شهری‌ها تقاضا می‌شود با توجه به گل‌آلودگی احتمالی آب در این بارش‌ها، به اندازه مصرف اضطراری ۷۲ ساعت آب شرب برداشت کنند.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول