اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نجات افراد گرفتار در سیل بخش انارک بعد از ۲۰ ساعت

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین از نجات ۳ فرد گرفتار در جاده دق سرخ معدن سلیمانی انارک خبرداد.

نجات افراد گرفتار در سیل بخش انارک بعد از ۲۰ ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، محمد زمانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین اظهار داشت: به دنبال وقوع بارندگی‌های سیل‌آسا در شهرستان نایین، ۳ نفر از رانندگان کامیون به دلیل طغیان آب در جاده دق سرخ معدن سلیمانی بخش انارک گرفتار شدند.

وی افزود: این رانندگان در شب جمعه ۷ مرداد با تماس تلفنی با مرکز جمعیت هلال احمر تقاضای کمک می‌کنند که به دلیل شرایط نامساعد جوی و انسداد راه ارتباطی امکان اعزام ماشین‌های هلال احمر به منطقه میسر نبود و مراتب به اداره راه و شهرسازی شهرستان اطلاع داده شد.

زمانی با اشاره به درخواست‌های مکرر این افراد از هلال احمر بیان کرد: ابتدا یک خودرو امدادی همراه با تجهیزات برای رساندن آب و غذا به این ۳ نفر اعزام شدند اما به دلیل بسته بودن مسیر فقط توانستند تا لب جاده پیش بروند.

وی ادامه داد: رانندگان در ظهر جمعه برای نجات خود و رسیدن به خودرو هلال احمر به سمت جاده حرکت می‌کنند اما با توجه به تشدید بارندگی در بین راه با سیلاب مواجه شده و مجدد گرفتار می‌شوند.

محمد زمانی تصریح کرد: نهایتا در عصر جمعه خودروهای امداد و نجات به منطقه اعزام شدند و حادثه‌دیدگان را به مرکز شهرستان انتقال دادند اما  کامیون‌های این افراد در بیابان ماندگار شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول