اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آمادگی اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان راز و جرگلان در برابر وقوع سیلاب

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت: اقدامات پیش‌بینی شده با دو محوریت افزایش آمادگی برای خدمت‌رسانی و همچنین افزایش ایمنی مراکز و حفظ سلامت کارکنان در صورت بروز هرگونه سانحه احتمالی صورت گرفته است.

آمادگی اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان راز و جرگلان در برابر وقوع سیلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید عرفان حاتمی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص هشدار نارنجی هواشناسی و ورود موج بارشی جدید به استان و شهرستان رازو جرگلان، موارد لازم در زمینه تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی لازم به مراکز اعلام و آمادگی لازم ایجاد شده است و تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس، هم‌اکنون در آمادگی کامل بوده و اقدامات و امکانات لازم برای خدمت‌رسانی پیش‌بینی شده است.

وی گفت: اقدامات پیش‌بینی شده با دو محوریت افزایش آمادگی برای خدمت‌رسانی و همچنین افزایش ایمنی مراکز و حفظ سلامت کارکنان در صورت بروز هرگونه سانحه احتمالی صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان افزود: وضعیت مراکز بهداشتی و تسهیلات زایمانی در زمینه ارائه خدمات سلامت، تجهیزات و امکانات موردنیاز و سطح ایمنی، به ویژه ارائه خدمت به مادران باردار، طی روزهای اخیر به صورت منظم در حال رصد و پایش است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول