اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وقوع سیلاب در ۴ روستای کبودراهنگ/ خسارت جانی نداشتیم

فرمانده سپاه کبودراهنگ گفت: شب گذشته در جریان بارندگی سیل‌آسا، چهار روستای کبودراهنگ درگیر سیلاب شدند که امدادرسانی در آنها انجام شد و خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

وقوع سیلاب در ۴ روستای کبودراهنگ/ خسارت جانی نداشتیم

حسین سوری فرمانده سپاه کبودراهنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی بارش باران‌های سیل‌آسا در شب گذشته چهار روستای دولی، احمدآباد، قرآگل و انجیرباغی در کبودراهنگ درگیر سیلاب شدند.

 وی ادامه داد: در روستای احمدآباد ۲۵۰ نفر از عشایر سایر استان‌های همجوار که در اطراف روستا مستقر بودند درگیر سیلاب شدند و خسارت دیدند.

فرمانده سپاه کبودراهنگ با بیان اینکه خوشبختانه در جریان این سیلاب خسارت جانی نداشتیم افزود: در این روستا افراد با ورود نیروهای بسیج و سپاه و هلال احمر در مسجد استقرار یافتند.

سوری ادامه داد: در روستای دولی مسیر آبراه قدیمی به خاطر وقوع سیلاب مسدود شده بود که مسیر با ورود بسیج و سپاه شهرستان با یک دستگاه بیل مکانیکی باز شد و آب‌هایی که وارد خانه‌ها شده بود نیز خارج شد‌.

وی بیان کرد: در روستای قراگل نیز در مسیر  رودخانه‌ای که خشک شده بود، اهالی روستا اقدام به ساخت و ساز کرده بودند که اگر امشب بارندگی داشته باشیم باشد، خیلی خطرناک است بنابراین آنها را از منازل خود تخلیه کردیم.

فرمانده سپاه کبودراهنگ تصریح کرد: در روستای انجیرباغی نیز به دلیل بارش شدید باران و به دلیل اینکه این روستا در مسیر کوهپایه قرار گرفته بود، برق قطع شده بود که با تلاش و هماهنگی انجام گرفته، ساعت ۴ بامداد برق این روستا وصل شد و نفراتی که در مسیر آب بودند نیز از خانه‌ها تخلیه شدند‌.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول