اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰ روستا در همدان درگیر آبگرفتگی شد/ به موقع امدادرسانی کردیم

مدیرکل مدیریت بحران همدان گفت: در پی بارش دیشب آبگرفتگی در ۱۰ روستای استان همدان اتفاق افتاد که خوشبختانه خسارت مالی و جانی نداشتیم.

۱۰ روستا در همدان درگیر آبگرفتگی شد/ به موقع امدادرسانی کردیم

علیمردان طالبی مدیرکل مدیریت بحران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی بارندگی شب گذشته در چندین نقطه شهر همدان آبگرفتگی منازل را داشتیم که از جمله آن می‌توان به شهرک مدنی و اندیشه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم و خسارت مالی نیز جزئی بود افزود: در این نقاط آب به داخل منازل رفته و برخی وسایل گل‌آلود شده بود که با شستشو مشکل برطرف می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان عنوان کرد: در بخش شراء همدان نیز دو روستای بیوک‌آباد و امیرآباد ابگرفتگی منازل گزارش شد که امدادرسانی در همان شب گذشته صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در چند روستای شهرهای کبودراهنگ، فامنین و اسدآباد نیز آبگرفتگی گزارش شد افزود: در کبودراهنگ چهار روستا و در فامنین سه روستای بخش پیشخور دچار آبگرفتگی شدند، در اسدآباد نیز در روستای کنی‌سایه آبگرفتگی داشتیم که امدادرسانی به آنها صورت گرفت.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول