با مدیریت سیلاب شرق، گاوخونی به جریان افتاد

فرماندار ورزنه گفت: با اقدام راهداری و شهرداری موفق به کنترل سیلاب اول شدیم و برای سیلاب دوم نیز در یک ساعتی که فرصت داشتیم، توانستیم تمام سیل‌بندهایمان را کنترل کنیم.
سعید رحیمی، فرماندار ورزنه، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بارندگی‌های دو روز قبل سطح استان اظهار داشت: روز گذشته مقارن با ساعت ۶:۳٠، بارندگی در منطقه شرق آغاز شد و سیلابی از منطقه نائین، گردنه ملااحمد و شهر ورزنه در جاده به راه افتاد. وی افزود: با اقدام راهداری و شهرداری موفق به کنترل سیلاب اول شدیم و برای سیلاب دوم نیز در یک ساعتی که فرصت داشتیم توانستیم تمام سیل‌بندهایمان را کنترل کنیم. رحیمی با یادآوری اینکه سیلاب از جاده نائین از زیر پل‌ها به تالاب گاوخونی منتقل شد، توضیح داد: سیلاب در مسیر ورزنه-ندوشن (معروف به جاده تالاب) افتاد اما چون در آنجا پل نداشتیم به جاده منتقل شد و در نهایت به سمت تالاب گاوخونی رفت. فرماندار ورزنه با اعلام اینکه در شرق تالاب نیز بارندگی خوبی داشتیم که باعث کاهش درصدی از خشکی تالاب شد، بیان کرد: بارندگی‌ها، موضوع ریزگردهای کل استان را تحت‌الشعاع قرار داد و به نظر می‌رسد در ریزگردها به ثبات برسیم و مدتی با این موضوع مواجه نباشیم.  انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/ ق
۲ MB
گاوخونی
13:36 - 8 مرداد 1401

2 بازنشر
8 بازدید



1 پاسخ