اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آغاز عصر جدید در انگلیس؛ تمام نگاه‌ها به هالند و نونیز است

منچسترسیتی و لیورپول امشب در چارچوب سوپرکاپ انگلیس به مصاف هم خواهند رفت و نگاه‌ها به سمت رقابت هالند و نونیز است.

آغاز عصر جدید در انگلیس؛ تمام نگاه‌ها به هالند و نونیز است

به گزارش خبرگزاری فارس، از ساعت 20 و 30 دقیقه دیدار سوپرکاپ انگلیس در حالی برگزار می‌شود که تمام نگاه‌ها به 2 ستاره تازه وارد منچسترسیتی و لیورپول است.

گواردیولا در پنجره تابستانی پس از رفتن استرلینگ و ژسوس ، ارلینگ هالند را خریداری کرد و یورگن کلوپ «داروین نونیز» را با 64 میلیون پوند به خط تهاجمی لیورپول که مانه را از دست داده، اضافه کرد.

تقابل نونیز و هالند به قدری مهم شده که همه نگاه‌ها و تمرکز رسانه‌ها به سمت آنهاست. آنهایی که در سال 2019 در ورزشگاهی که کمتر از 5 هزار تماشاگر میزبانش بودند، برای اولین بار به مصاف هم رفتند.

در جام جهانی زیر 20 سال و در دیدار اروگوئه و نروژ، نونیز و هالند به مصاف هم رفتند که مهاجم اروگوئه‌ای توانست گلزنی کند تا تیمش 3 بر یک به برتری دست یابد. آن بازی به سود اروگوئه به پایان رسید و هالند نیز در 2 بازی بعدی مقابل هندوراس رکوردی تاریخی به ثبت رساند. ستاره نروژ در مقابل هندوراس به تنهایی 9 گل زد تا رکورد بیشترین در یک مسابقه را به نام خود ثبت کند.

در آن زمان نونیز و هالند درخشیند ولی کسی فکرش را نمی‌کرد که دقیقا 3 سال آینده ، این 2 بازیکن به فرمانده اصلی خط تهاجمی بزرگترین تیم‌های اروپایی بدل شوند.

امشب ورزشگاه کینگ پاور میزبان منچسترسیتی و لیورپول خواهد بود. 2 تیمی که در سال‌های اخیر جزو قدرتمندترین تیم‌های اروپا بودند و در انگلیس فاصله بسیار زیادی با سایر رقبا ایجاد کردند. بازی امشب می‌تواند نمونه‌ای کوچک از رقابت‌ آنها در فصل جذاب 2022-2023 باشد. امشب گواردیولا جشن پیروزی خواهد گرفت یا یورگن کلوپ به مانند سال 2019 ، سیتی را شکست خواهد داد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول