اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

10 مزیت نرم افزار حضور و غیاب کسرا برای کسب و کارها

کسب و کارهای مختلف برای مدیریت منابع انسانی خود نیاز به سامانه حضور و غیاب جامع و همه فن حریفی برای مدیریت و کنترل تردد پرسنل دارند؛ و به همین دلیل نقش یک نرم افزار حضور غیاب بیش از پیش در سازمان ها احساس می شود. نرم افزار حضور غیاب کسرا بر اساس زیرساخت قدرتمند و پویای خود امکان مدیریت ورود و خروج پرسنل در محل کارهای مختلف را به شما می دهد.

10 مزیت نرم افزار حضور و غیاب کسرا برای کسب و کارها

کسب و کارهای مختلف برای مدیریت منابع انسانی خود نیاز به سامانه حضور و غیاب جامع و همه فن حریفی برای مدیریت و کنترل تردد پرسنل دارند؛ و به همین دلیل نقش یک نرم افزار حضور غیاب بیش از پیش در سازمان ها احساس می شود. نرم افزار حضور غیاب کسرا بر اساس زیرساخت قدرتمند و پویای خود امکان مدیریت ورود و خروج پرسنل در محل کارهای مختلف را به شما می دهد.

با استفاده از اتوماسیون حضور و غیاب تحت وب کسرا مدیران و پرسنل قادر خواهند بود در هر زمان و در هر مکان به لیست حضور و غیاب خود دسترسی داشته باشند و اقدام به ثبت مجوز ورود و خروج در محل کار خود کنند. چنین امکانی موجب افزایش بازده و بهره­وری پرسنل در محل کار آنان خواهد شد. در ادامه مزیت های برتر سیستم حضور و غیاب کسرا جهت کمک به کسب و کارهای مختلف بیان می شود.

1) امکان اختصاصی سازی سامانه کسرا متناسب با کسب و کار شما

نرم افزار ورود و خروج پرسنل کسرا شما را قادر می سازد تا بتوانید بر اساس نیاز سازمان خود یا بر اساس نوع کسب و کار خود لیست حضور وغیاب یا قوانین مختص به کسب و کار خود را طراحی کنید و از این جهت سامانه کسری را می توان نرم افزار کنترل تردد ویژه سازمان خودتان دانست.

 

2) امکان مانیتورینگ لحظه ای حاضرین و غایبین در سامانه حضور و غیاب کسرا

در سیستم حضور و غیاب کسرا مدیران می توانند بر اساس واحدهای سازمانی مختلفی که برای هر کدام از پرسنل  تعریف می شود آن ها را رصد و بر عملکرد پرسنل خود و تردد آن ها نظارت کنند.

3) سرعت و دقت بالای نرم افزار حضور و غیاب کسرا

سامانه حضور و غیاب کسرا دقت و سرعت بالایی در محاسبه کارکردهای مختلف حضور غیاب سازمان ها دارد به گونه ای که در سازمان هایی که تنوع شیفت های حضور وغیاب دارند یا دارای تعداد پرسنل بالایی هستند یک نرم افزار حضورغیاب جامع باید بتواند با دقت و سرعت بالا کارکردها را محاسبه کند.

4) اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا همراه

اپلیکیشن حضور غیاب کسرا همراه اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل کسرا است که کاملا همگام با نرم افزار حضور و غیاب کسرا بوده و کلیه امکانات سامانه حضورغیاب کسرا را در خود دارد. با استفاده از این برنامه حضور و غیاب می توانید در هر لحظه و در هر کجا تردد کارکنان خود را رصد کنید و این نرم افزار حضور و غیاب آنلاین را همراه خود داشته باشید.

5) قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریت پرسنلی از حضور و غیاب کارکنان

نرم افزار حضور و غیاب کسری به شما اطلاعات دقیقی از ورود و خروج پرسنل به تفکیک زمان و مکان تردد پرسنل می دهد که می تواند در راستای مدیریت هر چه کاملتر عملکرد پرسنل و ارزیابی عملکرد آنان برای مدیران مهم باشد.

6) تعریف انواع شیفت در نرم افزار کنترل تردد کسرا

با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب کسرا شما می توانید انواع شیفت های کاری مثل
انواع شیفت‌ ساده و پیچیده چرخشی، ۲۴-۲۴،  شیفت ۲۴-۱۲ و شیفت  ۴۸-۲۴ را متناسب با نیاز کسب و کار خود سامان دهی کنید. این کار در مورد بیمارستان ها یا بسیاری از کسب و کارهایی که تنوع شیفتی زیادی دارند می تواند مهم و موثر باشد.

7) پشتیبانی 24 ساعته نرم افزار حضور و غیاب آنلاین کسرا

به دلیل اهمیت امر مدیریت کنترل تردد و حضور و غیاب در سازمان ها سامانه حضور غیاب کسرا از پشتیبانی 24 ساعته ای برخوردار است که کاربران آن می توانند در هر لحظه و در هر کجا ضمن ارتباط با واحد پشتیبانی کسرا تیکت ثبت کنند و یا با پشتیبان اختصاصی خود تماس برقرار کنند.

8) ساماندهی یکپارچه دستگاه حضور و غیاب موجود در سازمان

سیستم حضور وغیاب کسرا به عنوان یک نرم افزار حضور و غیاب آنلاین می تواند با دستگاه ساعت زنی و کلیه دستگاه حضور غیاب سازمان ها ارتباط برقرار کند و با استفاده از نرم افزار بایوویشن کسرا که به وطر خاص این وظیفه را بر عهده دارد کلیه اطلاعات ورود و خروج و لیست حضور و غیاب را تخلیه کند.

9) اپلیکیشن تردد مکانی آوید راهکار کسرا برای نظارت بر ماموریت پرسنل

با استفاده از اپلیکیشن حضوروغیاب آوید قادر خواهید بود پرسنل خود را در هر کجا رصد کنید. در اپ آوید که حضور و غیاب با لوکیشن و GPS گوشی تلفن همراه انجام می گیرد، مدیران می توانند در ماموریت ها و مسافرت ها تردد پرسنل خود را به دقت رصد کنند. این اپلیکیشن حضوروغیاب در دو نسخه برنامه حضور و غیاب اندروید و حضور و غیاب iOS در اختیار کاربران قرار دارد و آن ها می توانند متناسب با سیستم عامل خود این برنامه را نصب کرده و از امکانات آن بهره ببرند. 

10) اعطای دسترسی اطلاعات حضور و غیاب به مدیران و پرسنل

در نرم افزار حضورغیاب کسرا می توان سطوح دسترسی مختلف و متنوعی را برای کلیه پرسنل و مدیران شرکت ها تعریف کرد و هر کدام از افراد بر حسب چنین دسترسی می توانند به لیست حضور و غیاب دسترسی داشتهباشند. مدیران نیز با بهره مندی از این امکان می توانند کارتابل خود را مدیریت کنند.

ما در کسرا آماده ارائه خدمت به سازمان شما هستیم و در تلاشیم تا با ارائه کاربردی ترین نرم افزارها و سیستم های منابع انسانی بتوانیم در کنار کسب و کارهای بزرگ ایرانی بوده و از این رهگذر در رفع نیازهای آنان در حوزه مدیریت کنترل تردد سازمانی کوشش کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افرار حضور و غیاب کسرا و دیگر سیستم های مدیریت منابع انسانی کسرا می توانید به وب سایت شرکت مهندسی کسرا مراجعه کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول