اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ترویج روش‌های سنتی توزیع نذورات، راهکار کاهش مصرف ظروف یکبار مصرف

با یادآوری روش های سنتی توزیع نذورات به شهروندان از یک سو حال و هوای شهر را به شیوه های سنتی عزاداری ابا عبدالله حسین(ع) و یارانش نزدیک کنیم و از سوی دیگر در حفظ محیط زیست کلانشهر تهران اقدامات اثرگذاری انجام دهیم.

ترویج  روش‌های سنتی توزیع نذورات، راهکار کاهش مصرف ظروف یکبار مصرف

به گزارش خبرگزاری فارس، عادل خزایی معاون راهبری و هماهنگی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ مصرف کمتر ظروف یکبار مصرف، طبیعت سالم تر تصریح کرد: امسال شهرداری تهران تلاش کرده حمایت های همه جانبه ای از هیئت های مذهبی داشته باشد، از همین رو می توانیم در کنار این حمایت ها در مسیر فرهنگ سازی کاهش مصرف ظروف یکبار مصرف گام برداریم.

وی افزود: می توانیم با یادآوری روش های سنتی توزیع نذورات به شهروندان از یک سو حال و هوای شهر را به شیوه های سنتی عزاداری ابا عبدالله حسین(ع) و یارانش نزدیک کنیم و از سوی دیگر در حفظ محیط زیست کلانشهر تهران اقدامات اثرگذاری انجام دهیم.

معاون اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار در پایان خاطر نشان کرد: میزان تولید پسماند کلانشهر تهران در طول شبانه روز حدود ۸ هزار تن است که این حجم پسماند در دهه نخست ماه محرم به بالاترین میزان می رسد. موضوع مهمی که با فرهنگسازی و همراهی شهروندان در زمینه مصرف کمتر ظروف یکبار مصرف در این ایام می تواند تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول