اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| نظارت بر کیفیت اینترنت با افزایش قیمت تشدید شود

سردبیر فارس من با انتقاد از کاهش کیفیت اینترنت در عین افزایش قیمت آن، می‌گوید: به نظر می‌رسد برخی از شرکت‌های اینترنتی با توجیه اینکه قیمت‌ها به صرفه نیست با استفاده از روش‌هایی سود خود را حفظ می‌کنند که منجر به کاهش کیفیت می‌شود.

فارس من| نظارت بر کیفیت اینترنت با افزایش قیمت تشدید شود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار سؤال از وزیر ارتباطات درباره سرعت پایین اینترنت شده اند. 

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس،‌گفت:‌ در ماه های اخیر کاربران اینترنت در کشور شاهد افزایش تعرفه اینترنت بوده اند؛ این در حالی است که در همین ماه ها با کاهش کیفیت سرویس اینترنت و قطعی و اختلال های زیاد مواجه بوده ایم.

وی گفت: در حالی که کاربران تجربه محسوسی از کاهش کیفیت سرویس اینترنت دارند اما مسوولان در این مدت توضیحی درباره دلایل کاهش کیفیت سرویس نداده اند و بعضا کاهش کیفیت را رد می کنند.

سردبیر این سوژه ادامه داد: در این بین به نظر می رسد که بخشی از کاهش کیفیت اینترنت در شرکت های ارائه دهنده اینترنت رخ می دهد و به دلیل اینکه سرویس دهی با قیمت قبلی و حتی قیمت جدید برای این شرکت ها به صرفه نیست، برخی از این شرکت ها از روش هایی سعی می کنند که با کاهش کیفیت نسبت به قبل سود خود را حفظ کنند که این کار باعث بی کیفیت شدن سرویس شده است.

این کاربر سامانه فارس من اضافه کرد: از این رو درخواست داریم در شرایطی که هزینه اینترنت نسبت به قبل بیشتر شده است و مردم در این شرایط سخت اقتصادی مبلغ بیشتری را بابت اینترنت می پردازند، نظارت بر کیفیت سرویس اینترنت که توسط شرکت های خصوصی به فروش می رسد افزایش یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول