اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

همسر شهید تازه تفحص شده عبدالله اسکندری: چند روز بی‌قرار عبدالله بودم

همسر شهید اسکندری که ساعتی پیش خبر تفحصش اعلام شد، گفت: چند روزی بی‌تاب عبدالله بودم. حس می‌کردم قرار است اتفاقی بیفتد. خصوصا در روزهایی که به محرم نزدیک‌تر می‌شدیم؛ تا اینکه خبر خوب را شنیدم!

همسر شهید تازه تفحص شده عبدالله اسکندری: چند روز بی‌قرار عبدالله بودم

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، پیکر مطهر شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری پس از ۸ سال و دو ماه که از شهادتش در سوریه می‌گذشت، تفحص و شناسایی شد.

شهید اسکندری نشان داد هنوز هم بعد از ۱۴۰۰ سال هستند مردانی که به ندای هل من ناصر امام حسین(ع) لبیک بگویند و جانانه قدم در میدان آتش بگذارند و اجازه ندهند تاریخ دوباره تکرار شود. 


شهید مدافع حرم سردار عبدالله اسکندری

داعش وقتی سر این شهید عزیز را از بدنش جدا کرد و مانند شهدای کربلا به نیزه‌ها زد تا به این وسیله وحشت در دل مدافعان حرم بیندازد، غافل بود از این بود که خون شهید می‌جوشد و دل‌های مشتاقان را در راه سیر الی الله بی‌تاب‌تر می‌کند. 

اعظم سالاری همسر این شهید در حالی که نیم ساعت از خبر بازگشت پیکر شهید اسکندری آگاه شده بود با خبرگزاری فارس به گفت‌وگو نشست. خانم سالاری علی رغم اینکه از هیجان به سختی نفس می‌کشید، گفت: از خرداد سال ۹۳ که همسرم شهید شد، در همه این چند سال چشم انتظاری، همیشه دلم را سپردم به خدا و گفتم هر چه او بخواهد من هم می‌خواهم. با اینکه نبود همسرم بسیار سخت بود.

همسر این شهید مدافع حرم می‌گفت: اما چند روزی بی‌تاب عبدالله بودم. حس می‌کردم قرار است اتفاقی بیفتد؛ خصوصا در روزهایی که به محرم نزدیک‌تر می‌شدیم.

وی در جواب این سوال که چرا در محرم حال و هوای دلتنگی بیشتر به سراغش آمده بود، ادامه داد: عبدالله ارتباط عمیقی با امام حسین(ع) داشت. همیشه چفیه‌ای همراه خودش به هیأت می‌برد و می‌گفت: هرگز آن را نشور. یکبار علت را جویا شدم. گفت من هر وقت برای امام حسین(ع) اشک می‌ریزم، صورتم را با آن پاک می‌کنم و می‌خواهم این چفیه شفاعت مرا بکند.

سالاری افزود: این چند روز همه‌اش بی‌قرار چفیه می‌شدم و آن را می‌بوییدم. اکنون که خبر خوش به من داده شده آن را هدیه‌ای از جانب امام حسین(ع) می‌دانم. الان به قدری حال عجیبی دارم که نمی‌توانم بیشتر از این سخن بگویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول