اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تخریب ۲۴ سازه غیرمجاز در علی‌آبادکتول

۲۴ سازه غیرمجاز در شهرستان علی‌آبادکتول با دستور قضایی و نظارت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صبح امروز تخریب شد.

تخریب ۲۴ سازه غیرمجاز در علی‌آبادکتول

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عملیات تخریب ۲۴ سازه غیرمجاز در شهرستان علی‌آبادکتول صبح امروز با دستور قضایی و نظارت دادستان عمومی و انقلاب علی‌آبادکتول اجرا شد.

این سازه‌های غیرمجاز در روستاهای «خارکلاته»، «اسلام آباد سیستانی‌ها»، «اودک دوجی»، «کردآباد»، «دارکلا» و «حاجی‌کلاته» این شهرستان در حال ساخت بود که با ورود دادستانی تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب علی‌آبادکتول در حاشیه اجرای این عملیات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی ، ساخت و ساز در  زمین های کشاورزی و باغی نیاز به مجوز امور اراضی دارد.

مرتضی ذوقی با افزایش گشت‌های نظارتی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کرد: دستگاه قضایی در مسیر برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مصمم و جدی است.

وی تاکید کرد: با اجرای این احکام امروز از ساخت و ساز غیرمجاز در ۸۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی علی آبادکتول جلوگیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب علی‌آبادکتول اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های نظارتی موظف هستند در حوزه استحفاظی و وظیفه‌مندی خود تخلفات را گزارش و نسبت به تشکیل پرونده‌های حقوقی برای احقاق حقوق عمومی و مردمی اقدام کنند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول