اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سیستم حضور و غیاب با موبایل کسرا آوید اپلیکیشنی برای نظارت بر پرسنل

اپلیکیشن تردد مکانی آوید یک اپ حضور غیاب است که بـا استفاده از تکنولوژی جی پی اس GPS موبایل ثبـت ورود و خـروج پرسـنل را ممکن می سازد (ردیابی افراد با جی پی اس گوشی). بر این اساس ردیابی افراد با جی پی اس گوشی را می توان کارکرد اصلی برنامه حضور و غیاب کسرا آوید دانست. نرم افزاری که نرم افزار جی پی اس برای گوشی است و می توان در عین سادگی و دسترس پذیری حضور و غیاب پرسنل را ثبت و ضبط کند.

سیستم حضور و غیاب با موبایل کسرا آوید اپلیکیشنی برای نظارت بر پرسنل

سیستم حضور و غیاب با موبایل کسرا آوید اپلیکیشنی برای نظارت بر پرسنل

کسب و کارهای مختلف برای نظارت هر چه بهتر بر عملکرد پرسنل و منابع انسانی خود در محل کار نیاز به دستگاه حضور و غیاب و سیستم حضور و غیاب جامع دارند. این در صورتی است که بسیاری از کسب و کارها بنا به نوع کار خود نمی توانند از دستگاه حضور و غیاب استفاده کنند. بنابراین نیاز است از امکانات دیگری برای نظارت بر عملکرد کارکنان حین کار استفاده شود. علاوه بر این استفاده از دستگاه ساعت زنی با توجه به قیمت و هزینه بالای این نوع دستگاه ها برای سازمان ها مقرون به صرفه نیست. این درحالی است که در مورد مشاغلی که دارای چندین شعب و چندین دفتر هستند به مراتب سخت تر و پرهزینه تر است.

اپلیکیشن حضور غیاب کسرا اوید مقرون به صرفه است

از طرفی برخی از سازمان ها به دلیل وسعت محیط کاری خود ورودی های مختلفی برای ورود و خروج پرسنل دارند و چنین سازمان هایی اگر بخواهند برای هر ورودی یک دستگاه نصب کنند هزینه سرسام آوری را به سازمان خود تحمیل می کنند. اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا آوید راهکار حضور و غیاب موبایلی کسرا برای رفع این مشکل است و موجب می شود بدون خرید دستگاه ساعت زنی و حضور و غیاب به راحتی کلیه ترددهای پرسنل ثبت شود.

نظارت بر ماموریت های سازمانی با اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا آوید

همچنین زمانی که پرسنل به ماموریت فرستاده می شوند برای جلوگیری از تقلب کارکنان سازمان ها باید بتوانند بر حسن انجام ماموریت پرسنل خود نظارت کنند و این مهم نیز نمی تواند برای سازمان ها پرهزینه باشد.  این دغدغه چه در مورد ماموریت های ساعتی و چه در مورد ماموریت های روزانه باقی است. اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا آوید اپلیکیشنی است که می تواند با استفاده از جی پی اس گوشی تلفن همراه پرسنل و تنها با نصب این اپلیکشن بر روی گوشی افراد، حضور و غیاب خارج سازمان پرسنل را به دقت رصد کرده و حضور و غیاب آنان را ثبت کند و می توان آن را یک نرم افزار حضور و غیاب با موبایل (نرم افزار حضور و غیاب آنلاین) دانست. این اپ موبایلی حضور و غیاب همچنین همگام به اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا همراه محصول موبایلی دیگر شرکت کسرا نیز هست و میتوانند مکمل یکدیگر باشند.

ردیابی افراد با جی پی اس گوشی توسط اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا آوید

اپلیکیشن تردد مکانی آوید یک اپ حضور غیاب است که بـا استفاده از تکنولوژی جی پی اس GPS  موبایل ثبـت ورود و خـروج پرسـنل را ممکن می سازد (ردیابی افراد با جی پی اس گوشی). بر این اساس ردیابی افراد با جی پی اس گوشی را می توان کارکرد اصلی برنامه حضور و غیاب کسرا آوید دانست. نرم افزاری که نرم افزار جی پی اس برای گوشی است و می توان در عین سادگی و دسترس پذیری حضور و غیاب پرسنل را ثبت و ضبط کند.

یا استفاده از برنامه حضور و غیاب اندروید کسرا آوید سریعا و به محض ورود و خروج کارکنان در محل کار خود تردد آن ها به دقت ثبت می شود و می تواند در محاسبه کارکرد و حقوق و مزایا آنان به کار گرفته شود. نرم افزار حضور و غیاب آنلاین کسرا آوید نرم افزار حضور غیاب بدون دستگاه است که  برای ثبت ورود و خروج پرسنل هیچ نیازی به رجوع پرسنل به دستگاه حضور و غیاب و دستگاه ساعت زنی ندارد.

اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا آوید نرم افزار ردیابی ویزیتور

کسب و کارهای مختلفی که دارای نیروهای غیرمقیم و دائما در گردش یا به عنوان مثال ویزیتور هستند نیاز دارند در هر لحظه تردد پرسنل خود را رصد کنند. این امر می تواند از طریق فهمیدن موقعیت مکانی افراد انجام شود. اپ حضور و غیاب کسرا آوید با استفاده از جی پی اس موبایل افراد قادر است با دقتی مثال زدنی موقعیت مکانی لحظه ای پرسنل را رصد و ثبت کند. این ویژگی موجب می شود مدیران درک بهتری از عملکرد ویزیتورهای خود داشته باشند و بتوانند مدیریت بر آنها اعمال کنند. نرم افزار ویزیتوری کسرا آوید در دو نسخه قابل دست یابی است و دانلود نرم افزار ویزیتوری برای اندروید و iOS برای کاربران ممکن است.

رصد لحظه ای پرسنل با ارسال موقعیت مکانی لحظه‌ای  (Live Location) 

با بهره مندی از اپلیکیشن حضورغیاب کسرا آوید که همگام به اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا همراه است مدیران می توانند از موقعیت مکانی لحظه ای پرسنل خود با خبر شده و با توجه به چنین امکانی راه را بر هرگونه خطا یا تقلب در ثبت مکان ورود و خروج پرسنل را بر کارکنان خود ببندند. این مورد به نوعی ردیابی جی پی اس گوشی پرسنل تلقی می شود که می تواند حتی به صورت ردیابی لحظه ای یا ترکینگ لحظه ای آنان با استفاده از اپ حضور وغیاب کسرا آوید انجام می شود.

ثبت تردد به صورت آفلاین و دستی در اپلیکیشن حضور غیاب کسرا آوید

ممکن است دسترسی کاربران به اینترنت در مواردی ممکن نباشد در این صورت با روشن بودن موقعین مکان یاب کاربران موقعیت مکانی آنان ثبت خواهد شد و پس از برقراری ارتباط مجدد کاربر به اینترنت ورود و خروج فرد به مکان های مورد نظر به دقت در سامانه حضور و غیاب آنلاین ثبت می شود.

کاربران اپ کسرا اوید می توانند در صورتی که فراموش کرده اند حضور غیاب خود را در اپلیکیشن ثبت کنند اقدام به ثبت تردد فراموشی کنند. این امکان با هماهنگی پرسنل با مدیران ارشد سازمان قابل انجام است و در کل با استفاده از این امکان می توان در اپ آوید اقدام به ثبت تردد دستی نیز کرد. این امکان همچنین از طریق اتوماسیون حضور و غیاب کسرا نیز فراهم است و این نرم افزارها به صورت یکپارچه با یکدیگر عمل می کنند.

 

ما در کسرا آماده ارائه خدمت به سازمان شما هستیم و در تلاشیم تا با ارائه کاربردی ترین نرم افزارها و سیستم های منابع انسانی بتوانیم در کنار کسب و کارهای بزرگ ایرانی باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افرار حضور و غیاب کسرا و دیگر سیستم های مدیریت منابع انسانی کسرا می توانید به وب سایت شرکت مهندسی کسرا مراجعه کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول