اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

در به‌ دری ستاره آلمان پیش از جام جهانی/ مهاجم چلسی به رئال می‌رسد؟

تیمو ورنر که شدیدا علاقه‌مند به ترک چلسی است، به رئال مادرید پیشنهاد شد.

در به‌ دری ستاره آلمان پیش از جام جهانی/ مهاجم چلسی به رئال می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، تیمو ورنر که فصل پیش با نظر توماس توخل به یک یار تعویضی بدل شده بود، تصمیم دارد در روزهای باقی‌مانده چلسی را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند.  

ستاره آلمانی هم زیر نظر لمپارد نمایش ضعیفی داشت و هم اینکه با توخل نتوانست به روزهای درخشان خود در بوندس لیگا بازگردد. به همین علت سعی دارد با بازگشت به آلمان بتواند در ماه‌های منتهی به جام جهانی عملکرد مثبتی از خود به ثبت رساند و در تیم هانسی فلیک قرار گیرد.

اولین تیم مد نظر ورنر ، لایپزیگ، تیم سابق خودش است. او دوست دارد به جمع گاوها بازگردد و بتواند دوباره برای آنها گلزنی کند.

تدسکو، سرمربی لایپزیگ در مورد خرید ورنر گفت: تیمو بازیکن من نیست و شایسته نخواهد بود من در مورد بازیکن تیمی دیگر صحبت کند.برای من مهم احترام است و من به آن پایبند خواهم بود و در خصوص این مسئله حرفی نخواهم زد.

نیوکاسل نیز که شدیدا به دنبال جیمز مدیسون است، می‌خواهد برای جدب این بازیکن نیز تلاش کند. از طرفی مدیر برنامه ورنر این بازیکن را به رئال مادرید نیز پیشنهاد داد تا بتواند در جمع قهرمانان سابق اروپا بازی کند.

به نقل از ال لارگوئرو، چلسی ورنر را به رئال پیشنهاد داده و شرط آن این است که بازیکن آلمانی قبول کند که بدون هیچ جنجالی بر روی نیمکت بنشیند. باید دید آیا آنچلوتی خرید این بازیکن را می پذیرد یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول