اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

لایحه آبخیزداری برای کاهش خسارات سیل به مجلس ارائه می‌شود

با دستور معاون اول رئیس جمهور و در راستای کاهش خسارات سیل در آینده؛ لایحه قانونی آبخیزداری تهیه و به مجلس ارائه می‌شود.

لایحه آبخیزداری برای کاهش خسارات سیل به مجلس ارائه می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با دستور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و در راستای کاهش خسارات سیل در آینده؛ لایحه قانونی آبخیزداری تهیه و به مجلس ارائه می شود.

بر اساس دستور معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت جهاد کشاورزی مکلف شد لایحه قانون آبخیزداری را با قید فوریت تدوین و برای سیر مراحل قانونی و ارسال به مجلس شورای اسلامی به هیات دولت ارائه کند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سال های گذشته غفلت اساسی در زمینه آبخیزداری در کشور صورت گرفته است، بر لزوم تمرکز جدی بر این موضوع و جبران کاستی ها تاکید و وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کرد ظرف دو هفته طرحی جامع با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود به همراه مدل تامین مالی و فازبندی شده برای آبخیزداری در کشور تدوین و ارائه کند. 

وی همچنین با تاکید بر اینکه موضوع آبخیزداری و آبخوان داری باید به یک فرایند قانونی و مطالبه عمومی در کشور تبدیل شود، از وزارت جهاد کشاورزی خواست در اسرع وقت قانون آبخیزداری را تدوین تا طی لایحه ای به مجلس شورای اسلامی جهت بررسی و تصویب ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول